Marketing Tippek 2024-re

Újabb év és újabb kihívások: marketing tippjeinkkel szeretnénk inspirálni ügyfeleinket, hogy új lehetőségeket és kreatív megoldásokat fedezhessenek fel. Olyan időket élünk, ahol az innováció és az egyedi megközelítések különbséget tehetnek a versenytársak között, ezért fontos, hogy mindig naprakészek legyünk. Vágjunk is bele, lássuk, mit érdemes tudni az idei évben!

Nyomtatott és digitális marketing integráció

Kombinálja a digitális és nyomtatott marketinget egy hatékony kampány létrehozása érdekében. Például, hozzon létre QR kódokat a nyomtatott anyagokon, amelyek segítségével az ügyfelek könnyen eljuthatnak online tartalmakhoz, kuponokhoz vagy akciókhoz.

Mire jók még a QR kódok? Például a kampány sikerességének a méréséhez: adjon követési rendszereket a nyomtatott anyagokhoz a segítségükkel! Így könnyen mérheti a kampány hatékonyságát, nyomon követheti, hogy az ügyfelek milyen mértékben reagáltak a nyomtatott anyagokra.

Az egyszerűen beolvasható kódokkal megkönnyítheti a digitális és offline világ közötti utat is: például, ha feltünteti social media elérhetőségeit és QR kódot tesz mellé, akár pár pillanat alatt, gépelés és keresgélés nélkül eljuttathatja az érdeklődőket a csatornáira. A mai világban pedig pár perc megspórolása is döntő lehet az ügyfélszerzésnél.

Az örökzöld klasszikusok: plakátok és szórólapok

A plakátok, szórólapok és hajtott szórólapok klasszikus marketingeszközök, amelyek még mindig hatásosak. Azonban, ne korlátozzuk magunkat a hagyományos formátumokhoz. Kísérletezzünk változatos méretekkel, formákkal és anyagokkal, hogy a lapok kiemelkedjenek a tömegből. Az előbb említett QR kódok például rengeteg új, kreatív felhasználás felé nyitják meg a kapukat: podcastok, nyereményjátékok, apró ajándékok, hírlevél feliratkozás is adható a digitális anyagokhoz, ráadásul kompakt és modern módon.

A kulcs a naprakészség

Mivel egyes reklámtermékeket gyors határidővel, akár pár nap alatt el tudunk készíteni, mindig naprakész lehet. Reagáljon a legnagyobb trendekre, kapcsolódjon be a történésekbe: leendő vásárlói számára mindig üdítően hatnak az ilyen kampányok. Attól se kell tartani, hogy az ofszet miatt óriási tételben kell legyártania ezeket az időszakos anyagokat. Digitális nyomtatással kisebb tételben, akár egyedi termékek (sorszámozott, névvel ellátott) is készíthetőek.

Színtrendek

Ismerje meg a legfrissebb színtrendeket és alkalmazza azokat a nyomtatott anyagokon. A színek hatalmas hatással vannak az érzelmekre, és segíthetnek a márka üzenetének erősítésében. Használja a színeket a plakátok, szórólapok és hajtott szórólapok tervezésében. 2024 Pantone árnyalata például a Peach Fuzz, amely a tavaszi és a nyári időszakra is kiváló választás lehet.

Bízunk benne, hogy a fenti gondolatok inspirálják és segítik a 2024-es anyagok összeállításában. A B2B nyomtatás világában a rugalmasság és az innováció az, ami segít kiemelkedni a tömegből. Amennyiben érdekli termékeink, szolgáltatásaink valamelyike, vegye fel velünk a kapcsolatot, munkatársaink készséggel segítenek.

További hírek

a premier nyomdában

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...