Promóciós nyári koktél? Keverjük ki együtt!

A nyár a pezsgés, a kreativitás és a kampányok ideje: a marketingesek ilyenkor keverik ki az év legfontosabb promóciós mixeit. Akciók, fesztiválok, szezonális ajánlatok, új termékek: van miről kommunikálni és van kinek bemutatni. Már csak a megfelelő összetevőkre van szükség, hogy ütős legyen a végeredmény. Cikkünkben most ehhez adunk tippeket!

Egy biztos: a nyári kampányokhoz látványos és minőségi nyomdai anyagokra van szükség, amelyek nem csak jól néznek ki, hanem kibírják a forróságot, a kültéri használatot, a gyakori kézbe vételt. Ebben segít a Premier Nyomda.

Mi kell egy ütős marketing koktélhoz?

Ahogy egy jó koktélhoz is kell az alap, a jég, a gyümölcs és a díszítés, egy nyári kampány nyomdai támogatásához is több elemet érdemes keverni.

Az összetevőket te hozod, a megoldásokat mi! Néhány példa:

  • Szórólapok: rövid, frappáns üzenetekkel, erős vizualitással. Ideális utcai promóciókhoz, fesztiválokon, rendezvényeken való terjesztéshez.
  • Plakátok és molinók: kültérre és beltérre egyaránt. Fontos, hogy már messziről is odavonzzák a tekintetet, ezért a színvilág és a tipográfia kulcskérdés.
  • Termékcsomagolás, tasakok: egy nyári limitált termékvonal vagy ajándékcsomag akkor igazán hatásos, ha a külső is élményt nyújt.
  • Roll-upok, pultdekorációk: vásárokon, kóstoltatásokon, standokon az első benyomás dönt – ezeket a vizuális elemeket nem érdemes félvállról venni.
  • Ajándékkártyák, kuponok: ha a kampányodhoz promóciós aktivitás is tartozik, ezek a kiegészítők segíthetnek.

Tudjuk, a nyár gyorsan pörög, és a kampányoknak nem csúszhatnak. Ezért:

  • Gyors gyártási határidőket vállalunk, akár rövid átfutással is (termeléstől függően).
  • Tanácsot adunk az anyagválasztáshoz: UV-álló, időjárásálló megoldások, ha kültéri használatra szánod az anyagot.
  • Segítünk a tervezésben is: ha nem vagy biztos benne, mi mutat jól egy 85×200-as roll-upon, vagy mennyire legyen vastag a szórólap, számíthatsz ránk.

Idén nyáron ne csak a terméked legyen friss: hanem a kampányod is!

A nyári kommunikáció akkor működik igazán jól, ha könnyed, színes és vizuálisan vonzó – de mögötte precíz tervezés és profi kivitelezés áll. Ahogy egy jól elkészített koktélnál, itt is számít minden összetevő: az ötlet, a design, a papír, a forma, a méret, a felületkezelés.

Néhány tipp:

  • Használj élénk, kontrasztos színeket: nyáron mindenki a napfényt, a szabadtereket és a frissességet keresi. A vizuális zajban csak az tűnik ki, ami bátran nyúl a színekhez.
  • Gondolkodj egyedi formátumokban – a szabványos A5-ös szórólap mellett lehet, hogy jobban működik akár egy kihajtható, ventilátorra emlékeztető forma vagy egy jeges nyalókát idéző kontúr. Stancolás szinte semmi sem lehetetlen.
  • Válassz tapintható felületeket – a matt fólia, dombornyomás vagy soft touch lakk érzetre is prémium élményt ad, nemcsak látványra.
  • Készülj kültérre optimalizált anyagokkal – ha standod vagy kampányod szabadtéren van, kérj UV-álló, vízlepergető felületkezelést, hogy ne fakuljon meg az erős napsugárzástól vagy ázzon át egy kis nedvességtől.

Kérj árajánlatot most, és dolgozzunk együtt azon, hogy a te nyári kampányod legyen az, amire mindenki emlékszik majd szeptemberben is!

További hírek

a premier nyomdában

Promóciós nyári koktél? Keverjük ki együtt!

A nyár a pezsgés, a kreativitás és a kampányok ideje: a marketingesek ilyenkor keverik ki az év legfontosabb promóciós mixeit. Cikkünkben most ehhez adunk tippeket!

A színek hatása a reklámanyagokban

A színek szerepe a nyomtatott marketinganyagokban - legyen szó plakátokról, szórólapokról, prospektusokról vagy katalógusokról - messze túlmutat az esztétikai megjelenésen.

Hatásos megjelenés kültéri rendezvényeken

A szabadtéri rendezvények szezonja mindig izgalmas lehetőségeket kínál a vállalkozások számára, hogy közvetlen kapcsolatba lépjenek célközönségükkel.

Friss lendülettel a tavaszba – Nyomdai megoldások a Premiertől

Bár a naptár szerint már tavasz van, a reggelek még csípősek, és a vastag kabát sem került még a szekrény mélyére. Olvasson tovább!

Magazin és prospektus: mit érdemes tudni?

Cikkünkben a puha táblás katalógusok kiemelkedő előnyeit mutatjuk be és megosztunk néhány hasznos tippet azok számára, akik ezek az elegáns és praktikus kiadványok iránt érdeklődnek. Olvasson tovább!

Tavaszi frissítő kampány-tippek

A természet ébredezik és mi magunk is egyre többet mozdulunk ki: a tavasz igazán inspiráló időszakot jelent a megújuláshoz. A cégek, vállalkozások számára ez az időszak szintén kiváló lehetőségeket tartogat, hogy újdonságokkal, kreativitással, változatos kampányokkal lepjék meg ügyfeleiket.

Marketing Tippek 2024-re

Újabb év és újabb kihívások: marketing tippjeinkkel szeretnénk inspirálni ügyfeleinket, hogy új lehetőségeket és kreatív megoldásokat fedezhessenek fel. Olyan időket élünk, ahol az innováció és az egyedi megközelítések különbséget tehetnek a versenytársak között, ezért fontos, hogy mindig naprakészek legyünk.

Karácsony & szilveszter 2023: érkezünk a tippekkel!

Hamarosan startol a december, így természetesen a kampányok fókuszába a karácsony és az újév kerül. Termékajánlókkal gyors tippeket adunk a karácsonyi hajrához és szuper izgalmas ötleteket a szilveszter tematikájára. Tartson velünk!

EPR bevezetése!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket az energiaügyi miniszter 8/2023. (VI.2.) EM rendeletével kapcsolatban, amely a hulladékgazdálkodási intézményi résztevékenység ellátásával összefüggő díjakról (kiterjesztett gyártói felelősségi díj), díjalkalmazási feltételekről és díjmegfizetés rendjéről rendelkezik.

A könyvek szerepe a digitális világban

Az életünk egyik legnagyobb öröme az olvasás és a tanulás. Azonban, ahogy a technológia fejlődik, egyre inkább elterjednek az online hirdetési lehetőségek és a digitális tartalmak. Ezek mindennapjaink részévé válnak, és gyorsan elnyerik a figyelmünket.

Itt a tavasz: készüljön velünk!

A tavasz az újjászületés időszaka: természet megújul, és frissesség költözik az életünkbe. Ahogy az emberek újra élvezik a kimozdulást és a napfényt, fontos, hogy az üzleti szektor is felkészüljön erre az időszakra. Előtérbe kerülnek a marketing ötletek, melyek reflektálnak a tavasz üzenetére. Ha Ön is inspirációt keres, olvasson tovább!

Megérkeztek a 2023-as nyomdai tippek

Itt az év második hónapja: a január a legtöbb cég és vállalkozás számára a marketingtervek kialakításával telt, így februárban indulhat a megvalósítás! Aktuális cikkünkben ehhez hoztunk izgalmas tippeket, a környezettudatosságtól kezdve az omnichannel kommunikáción át a személyre szabottságig. Inspirálódjon a Premier Nyomdával!

Ünnepi nyomdatippek a Premiertől

Indul a karácsonyi hajtás: a legtöbb cég és vállalkozás ilyenkorra időzíti nagyívű kampányait, akcióit – előbbiek pedig remekül támogathatóak nyomtatott reklámanyagokkal! Többek között ezekhez hoztunk pár tippet, de szó lesz céges ajándékokról és irodai rendszerezésről is. Olvasson tovább a Premier Nyomda szezonális ajánlójáért!

2022 ősz: íme, a Premier tippjei!

A nyári szabadságok és pihenés után már jócskán benne vagyunk az őszben! Hoztunk pár tippet, amivel az őszi eseményeket, promóciókat támogathatja nyomdai oldalról. Olvasson tovább, és találja meg az Ön cégéhez legjobban illőt! 

Újabb mérföldkő: FSC®-tanúsítványt kaptunk!

Nyomdaként, és a piac élvonalát képviselő cégként fontosnak tartjuk, hogy irányt mutassunk a környezetvédelemben. Alapításunk óta mindig is nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy honnan szerezzük be a nyomtatáshoz szükséges alapanyagokat, illetve arra, hogy hogyan kezeljük a hulladékot. 2022-ben újabb mérföldkőhöz értünk: megkaptuk az FSC-tanúsítványt, így újabb lépést tettünk afelé, hogy egyensúlyban működjünk a természettel.

Tavaszi tippek a Premier Nyomdától

Már alaposan benne vagyunk a zsongásban, de még maradt egy izgalmas hónap a tavaszból: az időjárás egyre kedvezőbb, nyílnak a kiülős helyek, és újra megjelentek a virágok és pasztell árnyalatok. Ha szeretné felfrissíteni cége marketinganyagait, olvasson tovább és inspirálódjon a Premier Nyomdával!

A hatékony szórólap ismérvei

Az egyik legnépszerűbb és legismertebb offline marketing eszköz kétségkívül a szórólap. Népszerűsége egyszerűségében, formálhatóságában és költséghatékonyságában rejlik. Mitől működik egy szórólap? Ahhoz, hogy szórólapunk sikeres legyen, és célba érjen, figyelembe kell vennünk különböző technikákat és trükköket.

Marketing tippek, kreatív ötletek 2022-re

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Karácsonyi last minute nyomdai termékek

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!