Megérkeztek a 2023-as nyomdai tippek

Itt az év második hónapja: a január a legtöbb cég és vállalkozás számára a marketingtervek kialakításával telt, így februárban indulhat a megvalósítás! Aktuális cikkünkben ehhez hoztunk izgalmas tippeket, a környezettudatosságtól kezdve az omnichannel kommunikáción át a személyre szabottságig. Inspirálódjon a Premier Nyomdával!

Tudatosan 2023-ban is!

A fenntarthatóság az egyik legfontosabb témává vált egyéni és céges szinten is: a nyomtatott anyagok gyártásánál pedig több lehetőség is a rendelkezésére áll, ha szeretne környezettudatosabb lenni. Nyomdánk 2022-ben FSC-tanúsítványt szerzett, ami azt jelenti, hogy kizárólag fenntartható forrásból származó nyersanyagokkal dolgozik, emellett környezetkímélő, újrahasznosított papírok is választhatóak kiváló minőségben. Érdemes a kommunikációba beépíteni ezeket a törekvéseket, ugyanis egyre meghatározóbb szemponttá válik a fogyasztók körében.

Omnichannel kommunikáció

Gyakran találkozunk a kérdéssel: nyomtatott vagy digitális reklámanyag? Szerintünk nem szükséges választani: sokoldalú és rengeteg kreatív megoldást nyújtó lehetőség az úgynevezett omnichannel kommunikáció, melyben a digitális és az offline anyagok kiegészítik egymást, saját erősségeiket ötvözve alkotnak egy egészet.

Hogy hozzunk pár példát: ha a szórólapra nem fér rá a teljes mondandónk, egy QR kóddal könnyedén irányíthatjuk a vásárlókat. A kód mutathat egy weboldalra, de akár egy izgalmas podcastre vagy egy látványos videóra is. De ha úgy érezzük, kiadványunk vagy brosúránk kérdéseket vetne fel az olvasójában, a chatbotunkhoz is vezethetjük, ahol további értékes információkat tudhat meg.

Pantone 2023 – Viva Magenta

Ha a színek terén keres inspirációt, nyugodtan hagyatkozzon a Pantone-ra: az év színe ezúttal a Viva Magenta lett. A vibráló és lendületes árnyalat remekül mutat nyomtatásban is: magára vonzza a tekintetet, dinamikus és fiatalos megjelenést kölcsönöz.

Újra itt vannak az események!

A pandémia legintenzívebb időszakát magunk mögött hagyva újra itt vannak az események! A személyes megjelenéshez pedig remekül illenek a kézzel fogható marketing anyagok: szórólapok, plakátok, de akár az exkluzív kiadványok is. Ha igazán profi megjelenést tervez, figyeljen oda a következetességre: tárolja szórólapjait egyedi grafikával ellátott attrapban és adja át céges szóróajándékait márkázott dobozban.

Személyre szabottság

A globalizált világban egyre ritkábban az egyedi élmények: 2023-ban is hódítanak a személyre szabott vásárlói megoldások, például a perszonalizált üzenetek köszönőlap formájában webes vásárlás során. Ezen a területen nyugodtan elengedheti a fantáziáját: minél nagyobb emóciót és kötődést vált ki a gesztus, annál nagyobb a vásárlói élmény. Nyomdánkban számos látványos technika közül választhat: a prégeléssel csillogó felületeket hozhat létre, stancolással perforációt, vagy bármilyen geometriai mintát. Csak álmodja meg, és mi mindent megteszünk, hogy megvalósítsuk!

További hírek

a premier nyomdában

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...