Pörgesse fel cége marketingjét – nyomdai lehetőségek

Újra megtelnek a kávézók teraszai, kinyitottak a boltok: lassan, de biztosan beindul az élet. Tudassa régi és leendő vásárlóival egyaránt a híreket! A social média és az online felületek mellett ne feledkezzen meg az offline marketingben rejlő lehetőségekről sem. Csokorba gyűjtöttük a legfontosabb elemeket!

Az örökzöld – szórólap

Egyszerű, de nagyszerű: nem véletlen töretlen a sikere a nyomdaipar történetében. Az apró lapocskákon elhelyezhetőek a legfontosabb információk, kedvezmények. Élénk színekkel és jó képekkel igazán látványossá tehetőek, amelyek garantáltan magukra vonzzák a tekintetet.

Felhasználási tippek:

  • Tegye étterme, kávézója teraszára: népszerűsítheti az elviteli opciókat, nyitási kedvezményeket.
  • Kiszállításhoz: tegye a rendelt termékek mellé, mutassa meg további cikkeit. Készítsen személyre szabott ajánlatokat: nagyobb a siker, ha a megrendelések alapján javasol következő csomagokat.
  • Kuponok: készítsen kuponokat, a kedvezményekkel további vásárlókat vonzhat üzletébe.
  • Ha mondandóját terjedelmesebbre venné, válassza a hajtott szórólapokat, amiken több információ elfér!

A feltűnő –plakát

Egy izgalmas és látványos plakát mellett lehetetlen elmenni: törekedjen tehát arra, hogy a szemnek minél kellemesebbé tegye őket. Lehet kicsi, közepes vagy óriás – minőségi anyagokkal dolgozunk, amelyek jól bírják az időjárás viszontagságait. A nyári időszakhoz közeledve a záporok, zivatarok biztosan várhatóak, érdemes rájuk felkészülni.

Felhasználási tippek:

  • Ha kisebb méretű darabokban gondolkodik, válassza akciói feltüntetéséhez. Ezeket akár a kirakatban is elhelyezheti, vagy olyan pontokon, ahol van rá esély, hogy álldogálni fognak vendégei (kassza, próbafülke, mosdó, stb.).
  • Sok múlik a helyszínen: elemezze közönségét! Csak olyan területeken helyezze el plakátjait, vásároljon plakáthelyeket, ahol nagyobb eséllyel fordulnak meg vevői. Például, ha célközönsége a családanyák, a szupermarketek környéke jó döntés lehet.

A praktikus –doboz

Egy izgalmas és látványos plakát mellett lehetetlen elmenni: törekedjen tehát arra, hogy a szemnek minél kellemesebbé tegye őket. Lehet kicsi, közepes vagy óriás – minőségi anyagokkal dolgozunk, amelyek jól bírják az időjárás viszontagságait. A nyári időszakhoz közeledve a záporok, zivatarok biztosan várhatóak, érdemes rájuk felkészülni.

Felhasználási tippek:

  • Ha kisebb méretű darabokban gondolkodik, válassza akciói feltüntetéséhez. Ezeket akár a kirakatban is elhelyezheti, vagy olyan pontokon, ahol van rá esély, hogy álldogálni fognak vendégei (kassza, próbafülke, mosdó, stb.).
  • Sok múlik a helyszínen: elemezze közönségét! Csak olyan területeken helyezze el plakátjait, vásároljon plakáthelyeket, ahol nagyobb eséllyel fordulnak meg vevői. Például, ha célközönsége a családanyák, a szupermarketek környéke jó döntés lehet.

Reméljük, hasznos tanácsokkal tudtunk szolgálni Önöknek. Amennyiben felkeltettük érdeklődését, kérjen árajánlatot online vagy vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén!

További hírek

a premier nyomdában

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...