Itt a tavasz: készüljön velünk!

A tavasz az újjászületés időszaka: természet megújul, és frissesség költözik az életünkbe. Ahogy az emberek újra élvezik a kimozdulást és a napfényt, fontos, hogy az üzleti szektor is felkészüljön erre az időszakra. Előtérbe kerülnek a marketing ötletek, melyek reflektálnak a tavasz üzenetére. Ha Ön is inspirációt keres, olvasson tovább!

A plakát kiváló megoldás, hogy a vállalkozásként felhívjuk magunkra a figyelmet. A plakátok lehetnek egyszerűek vagy részletesek, színesek vagy fekete-fehérek, attól függően, hogy milyen célra készülnek. A tavaszi plakátokban érdemes felhasználni a természetes témákat, mint például a virágok, az állatok és a természeti elemek: ha a formákat túlzásnak gondoljuk, megjeleníthetjük az új évszakot színekkel is. Ilyenkor hódítanak a pasztell árnyalatok, a zöld, a kék és a virágok színei. Ha a plakátokat kültérre szánjuk, a tavasz szeszélyes időjárására is gondolnunk kell: fóliázással, lakkozással hosszabb időtartamot biztosíthatunk számukra.

A szórólap az egyik legjobb termék ahhoz, hogy célzottan, személyesen juttassuk el üzenetünket a közönségünk számára. A jó idő megérkeztével újra kültéren is osztogathatóak a lapok, így ezt érdemes kihasználni. Emellett a szórólapok könnyen terjeszthetők és elhelyezhetők a boltokban, rendezvényhelyszíneken és más közösségi helyeken. Mire figyeljünk? A szórólapok színvonalasak és látványosak kell, hogy legyenek, hogy felhívják a figyelmet a vállalkozásra és a termékeire. A tavaszi szórólapokon is használhatunk friss színeket, mint például a zöldet és a sárgát, hogy megjelenítsük a tavaszi hangulatot. Sőt, ha mindent bele szeretnénk adni, jöhet egy kis csillogás: prégeléssel izgalmas felületi játékot vihetünk a lapokba, melyeket a napfény kelt életre.

A hajtott szórólapok egy fokkal többek a hagyományos szórólapoknál. Hogy miben? Az extra hajtás lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy több információt osszanak meg, miközben megtartják a szórólapok kompaktságát. A tavaszi hajtott szórólapok kialakításának egy klasszikus módszere, hogy a szórólap szétnyitása után egy nagyobb kép vagy grafika jelenik meg, amely további információkat tartalmaz a vállalkozásról vagy a termékeiről. Ha rendezvényről van szó, akár egy térképet is el lehet helyezni a középső területeken. A Premier Nyomdában 12 hajtási módszer közül választhat, melyek mindegyike egyedi megoldásoknak ad teret. Ha nem biztos benne, melyik lenne a megfelelőbb az Ön számára, bízhat bennünk, munkatársaink készséggel segítenek.

Várjuk nyomdánkban!

További hírek

a premier nyomdában

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...