Itt a tavasz: készüljön velünk!

A tavasz az újjászületés időszaka: természet megújul, és frissesség költözik az életünkbe. Ahogy az emberek újra élvezik a kimozdulást és a napfényt, fontos, hogy az üzleti szektor is felkészüljön erre az időszakra. Előtérbe kerülnek a marketing ötletek, melyek reflektálnak a tavasz üzenetére. Ha Ön is inspirációt keres, olvasson tovább!

A plakát kiváló megoldás, hogy a vállalkozásként felhívjuk magunkra a figyelmet. A plakátok lehetnek egyszerűek vagy részletesek, színesek vagy fekete-fehérek, attól függően, hogy milyen célra készülnek. A tavaszi plakátokban érdemes felhasználni a természetes témákat, mint például a virágok, az állatok és a természeti elemek: ha a formákat túlzásnak gondoljuk, megjeleníthetjük az új évszakot színekkel is. Ilyenkor hódítanak a pasztell árnyalatok, a zöld, a kék és a virágok színei. Ha a plakátokat kültérre szánjuk, a tavasz szeszélyes időjárására is gondolnunk kell: fóliázással, lakkozással hosszabb időtartamot biztosíthatunk számukra.

A szórólap az egyik legjobb termék ahhoz, hogy célzottan, személyesen juttassuk el üzenetünket a közönségünk számára. A jó idő megérkeztével újra kültéren is osztogathatóak a lapok, így ezt érdemes kihasználni. Emellett a szórólapok könnyen terjeszthetők és elhelyezhetők a boltokban, rendezvényhelyszíneken és más közösségi helyeken. Mire figyeljünk? A szórólapok színvonalasak és látványosak kell, hogy legyenek, hogy felhívják a figyelmet a vállalkozásra és a termékeire. A tavaszi szórólapokon is használhatunk friss színeket, mint például a zöldet és a sárgát, hogy megjelenítsük a tavaszi hangulatot. Sőt, ha mindent bele szeretnénk adni, jöhet egy kis csillogás: prégeléssel izgalmas felületi játékot vihetünk a lapokba, melyeket a napfény kelt életre.

A hajtott szórólapok egy fokkal többek a hagyományos szórólapoknál. Hogy miben? Az extra hajtás lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy több információt osszanak meg, miközben megtartják a szórólapok kompaktságát. A tavaszi hajtott szórólapok kialakításának egy klasszikus módszere, hogy a szórólap szétnyitása után egy nagyobb kép vagy grafika jelenik meg, amely további információkat tartalmaz a vállalkozásról vagy a termékeiről. Ha rendezvényről van szó, akár egy térképet is el lehet helyezni a középső területeken. A Premier Nyomdában 12 hajtási módszer közül választhat, melyek mindegyike egyedi megoldásoknak ad teret. Ha nem biztos benne, melyik lenne a megfelelőbb az Ön számára, bízhat bennünk, munkatársaink készséggel segítenek.

Várjuk nyomdánkban!

További hírek

a premier nyomdában

,

Egyszerű Termékdíj nyilatkozat kitöltés

Nálunk webes alapon, akár mobileszköz segítségével is leadhatja. Nem kell kinyomtatni, aláírni, bélyegezni, szkennelni, levélbe rakni, elküldeni! 1 perc és kész. Nyilatkozat nélkül automatikusan számlára kerül a termékdíj. Érdemes már a megrendeléssel egy időben elküldeni. Ha szeretné letölteni Word dokumentumban egy nyilatkozatot, itt megteheti: LETÖLTÉS

10 évesek lettünk 2014-ben

A 2014-es év fontos évforduló a nyomda életében. 10 évesek lettünk. 2004-ben 150nm-es helyiségben kezdtünk 1 db 4 werkes cseh nyomdagéppel. A nyomóforma még filmről készült, a kalkulációk kockás papíron, kézzel készültek. Házon belül pár alap kötészeti műveleten kívül mindent alvállalkozóink segítségével készítettünk. Kicsik voltunk, de komoly szakmai elhivatottság vezérelt minket és a hit...
Heidelberg SX 74-8

HEIDELBERG Speedmaster SX 74-8-P

Üzembe helyezték az új 8 werkes nyomógépünket, egy HEIDELBERG Speedmaster SX 74-8-P-t, amit a megnövekedett igények kielégítése céljából, az Európai Unió támogatásával szereztünk be. Célunk az átfutási idők drasztikus csökkentése és a gyártási minőség továbbfokozása.

Környezetvédelem

Mint felelős résztvevő, mi is nagy hangsúlyt fektetünk a környezetvédelemre. Nyomdánkban felhasznált papírok kizárólag Európai gyártóktól származnak. Ezek a gyárak a legszigorúbb környezetvédelmi előírások alapján dolgoznak, és ennek megfelelő tanúsítványokkal rendelkeznek. Saját tulajdonú erdőgazdaságukban, kizárólag újra ültetett fákat használnak fel. A gyártáshoz szükséges...

Pantone szín a múlté

Pantone színből áll a céglogó vagy a munka színe? Mi segítünk 4 szín colorra váltani: olcsóbb, gyorsabb, hatékonyabb. Olcsóbb: mert 4 színes gépeink vannak. Gyorsabb: mert nem kell átmosni a gépet kevert színre. Hatékonyabb: mert a gépmester nem tölt órákat a pontos szín kikeverésével. Legtöbb esetben kiválthatóak a pantone színek, alapszínekre. A meglévő Pantone színt úgy lehet CMYK-ra...

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...