Itt a tavasz: készüljön velünk!

A tavasz az újjászületés időszaka: természet megújul, és frissesség költözik az életünkbe. Ahogy az emberek újra élvezik a kimozdulást és a napfényt, fontos, hogy az üzleti szektor is felkészüljön erre az időszakra. Előtérbe kerülnek a marketing ötletek, melyek reflektálnak a tavasz üzenetére. Ha Ön is inspirációt keres, olvasson tovább!

A plakát kiváló megoldás, hogy a vállalkozásként felhívjuk magunkra a figyelmet. A plakátok lehetnek egyszerűek vagy részletesek, színesek vagy fekete-fehérek, attól függően, hogy milyen célra készülnek. A tavaszi plakátokban érdemes felhasználni a természetes témákat, mint például a virágok, az állatok és a természeti elemek: ha a formákat túlzásnak gondoljuk, megjeleníthetjük az új évszakot színekkel is. Ilyenkor hódítanak a pasztell árnyalatok, a zöld, a kék és a virágok színei. Ha a plakátokat kültérre szánjuk, a tavasz szeszélyes időjárására is gondolnunk kell: fóliázással, lakkozással hosszabb időtartamot biztosíthatunk számukra.

A szórólap az egyik legjobb termék ahhoz, hogy célzottan, személyesen juttassuk el üzenetünket a közönségünk számára. A jó idő megérkeztével újra kültéren is osztogathatóak a lapok, így ezt érdemes kihasználni. Emellett a szórólapok könnyen terjeszthetők és elhelyezhetők a boltokban, rendezvényhelyszíneken és más közösségi helyeken. Mire figyeljünk? A szórólapok színvonalasak és látványosak kell, hogy legyenek, hogy felhívják a figyelmet a vállalkozásra és a termékeire. A tavaszi szórólapokon is használhatunk friss színeket, mint például a zöldet és a sárgát, hogy megjelenítsük a tavaszi hangulatot. Sőt, ha mindent bele szeretnénk adni, jöhet egy kis csillogás: prégeléssel izgalmas felületi játékot vihetünk a lapokba, melyeket a napfény kelt életre.

A hajtott szórólapok egy fokkal többek a hagyományos szórólapoknál. Hogy miben? Az extra hajtás lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy több információt osszanak meg, miközben megtartják a szórólapok kompaktságát. A tavaszi hajtott szórólapok kialakításának egy klasszikus módszere, hogy a szórólap szétnyitása után egy nagyobb kép vagy grafika jelenik meg, amely további információkat tartalmaz a vállalkozásról vagy a termékeiről. Ha rendezvényről van szó, akár egy térképet is el lehet helyezni a középső területeken. A Premier Nyomdában 12 hajtási módszer közül választhat, melyek mindegyike egyedi megoldásoknak ad teret. Ha nem biztos benne, melyik lenne a megfelelőbb az Ön számára, bízhat bennünk, munkatársaink készséggel segítenek.

Várjuk nyomdánkban!

További hírek

a premier nyomdában

Új nyomdagép a Premier Nyomdában – nézze meg az installálását!

Nyomdánk egyik alapköve a fejlődés: közel 20 éves működésünket is ez tette lehetővé. Hisszük, hogy ahhoz, hogy versenyképesek tudjunk maradni, folyamatos megújulásra van szükség.

Marketing célok 2021-re? Mutatjuk, milyen terméket válasszon!

Már jócskán benne vagyunk az új évben, így mostanra bizonyosan megtervezte marketingcéljait. Ön mit valósít meg idén? Egységesíti cége arculatát? Minél több emberhez eljuttatja termékei, szolgáltatásai hírét? Esetleg belevág az online értékesítésbe?

Kényelmes és biztonságos árukiadás a Premier Nyomdában

Tavasszal megírtuk költözésünk hírét, amely elmúlt, közel 20 évünk egyik legnagyobb történése volt. Számos újítással igyekeztünk emelni szolgáltatásaink színvonalát, ezek egyike volt az árukiadás újragondolása és fejlesztése. Mutatjuk, mi változott!

2020 őszén is számíthat a Premier Nyomdára!

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

A hosszan tartó kiadvány titka

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

Hozza ki a maximumot rendezvényeiből!

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

Itt a nyár: elhoztuk a legjobb tippeket!

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

Pörgesse fel cége marketingjét

Újra megtelnek a kávézók teraszai, kinyitottak a boltok: lassan, de biztosan beindul az élet. Tudassa régi és leendő vásárlóival egyaránt a híreket! A social média és az online felületek mellett ne feledkezzen meg az offline marketingben rejlő lehetőségekről sem. Csokorba gyűjtöttük a legfontosabb elemeket!

Elköltöztünk: ismerje meg új irodánkat!

Ahogy korábbi cikkünkben említettük, hatalmas változással indítottuk az új évet: 2004 óta működő irodánkat új telephelyre költöztettük. Izgalmas hónapokon vagyunk túl: rengeteg keresgélés, tervezés, szervezés és munka eredményeképpen elfoglaltuk és teljesen belaktuk az irodát. Mai cikkünkben bemutatjuk a legújabb főhadiszállást és mesélünk erről az időszakról!

Tavaszi nyomdatippek

Végre itt a tavasz! A tél végével a nyomdai termékek iránti kereslet is megváltozik: előtérbe kerülnek a szabadtéri programok, emellett sok cég ilyenkor kap kedvet a megújuláshoz. Készítettünk egy kis ajánlót, ha Ön is bekapcsolódna a tavaszi zsongásba!

Költözik a Premier Nyomda!

Régóta fontolgattuk ezt a kérdést, mert évről évre, egyre több megrendelés érkezett hozzánk, így budafoki úti telephelyünk szűkössé vált. Számunkra mindig is megrendelőink elégedettsége volt a legfontosabb, így a bővítés és a szolgáltatásaink tovább fejlesztése mellett döntöttünk.

Pantone: 2020 színe a klasszikus kék!

Bizony, eljött az év vége: a Pantone bejelentette a várva várt év színét! Ezúttal egy igazi örökzöldre (azaz kékre!) esett a választás, amely nem más, mint a „klasszikus kék”. A Pantone kiemelt árnyalatai minden évben meghatározzák a designvilág trendjeit – a nyomdaiparét is. Nézzük, mi is ez az egész!

Készüljön az ünnepekre a Premierrel!

Bár még közel másfél hónap van karácsonyig, a cégeknek érdemes már most elkezdeni a készülődést az ünnepi időszakra. Az időben megtervezett és alaposan kidolgozott ajándék profibb hatást kelt, ráadásul személyesebb élményt nyújt, akár ügyfeleit, akár a kollégákat szeretné meglepni.

Hangolj őszre velünk!

Már bőven benne vagyunk az őszben, de még mindig maradt két hónapunk a legszínesebb évszakból! Ezúttal izgalmas nyomdai tippeket hoztunk: segítünk megidézni az ősz hangulatát a nyomtatott anyagain, felkészülünk az esős, párás időszakra, emellett a legfontosabb dátumokkal is készültünk. Vágjunk is bele!

Naptárkészítés – kezdje el időben!

Lassan véget ér a nyár és eljön az ősz: a pihenés után mindannyian újult erővel folytatjuk a munkát és vágunk bele új feladatinkba! Indulnak a kampányok, így a reklámhordozó anyagok is újra előtérbe kerülnek. Az őszi időszakot érdemes a naptárkészítéssel kezdeni, ezért mai cikkünkben ezt az igazán különleges nyomtatott terméket járjuk körbe.

Munkakörök a Premier Nyomdában II. rész

Cikkünk korábbi részében bemutattuk a megrendelések beérkezésével, feldolgozásával, a gyártás elindításával, illetve a konkrét nyomással foglalkozó munkatársaink izgalmas feladatait. Ezúttal az elkészült nyomatok további feldolgozásáért felelős kollégák munkakörébe pillanthat be, tartson velünk!

Munkakörök a Premier Nyomdában I. rész

A kiváló minőségű nyomdai termékek egy olajozottan működő, összeszokott csapat keze alatt születnek a Premier Nyomdában.  A különböző munkafázisokat más és más részleg kezeli, ezeket a munkaköröket mutatjuk cikksorozatunk első részében.

Indul a fesztiválszezon: készíttesse el plakátjait nálunk!

A jó idő közeledtével újra előtérbe kerülnek a szabadtéri programok, így érdemes kültéri reklámhordozókban gondolkodni. Ebben a kategóriában a szórólapok után a plakátok örvendenek a legnagyobb népszerűségnek, mai cikkünkben pedig utóbbit járjuk körül.

Regiszterstancolás

Letisztultság és áttekinthetőség az Ön kiadványaiban is. Mai cikkünkben egy olyan technikát mutatunk be, amellyel megkönnyítheti és felgyorsíthatja ügyfelei számára az információk megtalálását, miközben még esztétikusabbá is teheti anyagait. A regiszterstancolás lehet, hogy elsőre ismeretlennek hangozhat, de ha a telefonkönyv szélén található regisztert említjük már rögtön beugrik mindenkinek az a lapbevágással készült tárgymutató a könyvek margóján, amivel azonnal a keresett betűhöz tudunk lapozni.