Őszi nyomdatippek

Újra itt a szeptember, indul az őszi hajtás: a nyári pihenő után a legtöbb cég ilyenkor kapcsol rá hirdetésekre, a marketing eszközök használatára. Cikkünkben a nyomtatott, azaz az offline reklámtermékekhez gyűjtöttünk össze pár hasznos tanácsot, amelyekkel Ön is lendületbe kerülhet a nagy tervezésekhez!

  1. Rendszerezze gondolatait!

Mielőtt belevágna a nyomdai anyagok készíttetésébe, mindenképpen rendszerezze gondolatait, akár több körben is. Ezek segítenek megtalálni a lényeget, hogy fókuszáltan vághasson neki ennek az izgalmas időszaknak. Írja fel a legfontosabb kérdéseket, és szakítson időt a megválaszolásukra! Pár példa:

  • Milyen események, történések várnak a cégre az elkövetkező időszakban?
  • Milyen kampányokat, akciókat, újdonságokat tervez a cég?
  • Kiknek szólnak az előbbiek?
  • Hogyan lehet őket megszólítani?
  • Mely reklámtermék (füzet, szórólap, névjegykártya, stb.) lehet a legérdekesebb a célcsoportom számára?
  • Milyen grafikai kialakítás foghatja meg őket a leginkább?
  • Mekkora a költségvetés a projektre?
  1. Aktualitások

Ha inspirációt keres az őszi kampányokhoz, nézze végig, milyen események, ünnepek, megemlékezések várhatóak a következő hónapokban. Az aktualitások mindig nyerők, érdemes ezekre felfűzni az akciókat!

Pár ötlet a teljesség igénye nélkül:

Szeptember 23. – Nemzetközi hulladékgyűjtő nap

Szeptember 30. – A népmese napja

Október 1. – A zene világnapja

Október 4. – Az állatok világnapja

Október 4-10. – A világűr hete

Október 18. – A magyar festészet napja

Október 31. – Halloween

November 3. – A magyar tudomány napja

November 22. – A magyar közoktatás napja

November 24 – Black Friday

Termékajánló

A tervezéshez és a témához adott gondolatokon kívül termékajánlóval is készültünk, hogy megtalálhassa az ötletéhez legjobban passzoló reklámterméket. Ha felkeltettük érdeklődését, akár online is kérhet árajánlatot!

Szórólap

Az akciók, kampányok örök kedvence: gyorsan elkészül, hatékony, ráadásul költségvetés szempontjából is jó választás. Amíg jó az idő, szabadtéren is osztogatható, hidegben, esőben pedig elfoglalhatja méltó helyét a pulton vagy az asztalokon. Ha utóbbi a terve, válasszon hozzá egy egyedi grafikával ellátott tartót is!

Füzet

Ha a kampány, akció, vagy bármilyen mondanivaló hosszabb és komplexebb, mint ami egy szórólapon elfér, kiváló választás az úgynevezett irkafüzet. Szintén remek áron elkészíthető, és 80 oldalig bármilyen tartalommal megtölthető.

Katalógus

Ha esetleg szeretné összegezni, mi történt cégével 2021-ben, esetleg egy teljes termékpalettát felölelő kiadványt tervez, az exkluzív megjelenésű puhatáblás könyveket ajánljuk. Masszívak, tartósak, és nagy terjedelem esetén is bátran használhatóak. A borító különböző technikákkal izgalmassá tehető, például dombornyomással, vagy egy-egy elem lakkozással történő kiemelésével.

Időspórolás online eszközökkel

Az őszi hajtásban a legnagyobb kincs, ha egy kis időt tud nyerni. Weboldalunkon számos olyan eszközt, elemet talál, amely megkönnyíti a közös munkát. Próbálja ki például a fent említett online árajánlatkérőnket, ahol pár kattintással elindíthatja a folyamatot, kikerülve a többkörös telefonálást!

De a tudásmegosztásra is gondoltunk: anyagleadási segédletünket elolvasva szintén megelőzhet pár email-folyamot, ha elsőre megfelelően juttatja el hozzánk a nyomtatni kívánt fájlokat.

További hírek

a premier nyomdában

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...