Őszi nyomdatippek

Újra itt a szeptember, indul az őszi hajtás: a nyári pihenő után a legtöbb cég ilyenkor kapcsol rá hirdetésekre, a marketing eszközök használatára. Cikkünkben a nyomtatott, azaz az offline reklámtermékekhez gyűjtöttünk össze pár hasznos tanácsot, amelyekkel Ön is lendületbe kerülhet a nagy tervezésekhez!

  1. Rendszerezze gondolatait!

Mielőtt belevágna a nyomdai anyagok készíttetésébe, mindenképpen rendszerezze gondolatait, akár több körben is. Ezek segítenek megtalálni a lényeget, hogy fókuszáltan vághasson neki ennek az izgalmas időszaknak. Írja fel a legfontosabb kérdéseket, és szakítson időt a megválaszolásukra! Pár példa:

  • Milyen események, történések várnak a cégre az elkövetkező időszakban?
  • Milyen kampányokat, akciókat, újdonságokat tervez a cég?
  • Kiknek szólnak az előbbiek?
  • Hogyan lehet őket megszólítani?
  • Mely reklámtermék (füzet, szórólap, névjegykártya, stb.) lehet a legérdekesebb a célcsoportom számára?
  • Milyen grafikai kialakítás foghatja meg őket a leginkább?
  • Mekkora a költségvetés a projektre?
  1. Aktualitások

Ha inspirációt keres az őszi kampányokhoz, nézze végig, milyen események, ünnepek, megemlékezések várhatóak a következő hónapokban. Az aktualitások mindig nyerők, érdemes ezekre felfűzni az akciókat!

Pár ötlet a teljesség igénye nélkül:

Szeptember 23. – Nemzetközi hulladékgyűjtő nap

Szeptember 30. – A népmese napja

Október 1. – A zene világnapja

Október 4. – Az állatok világnapja

Október 4-10. – A világűr hete

Október 18. – A magyar festészet napja

Október 31. – Halloween

November 3. – A magyar tudomány napja

November 22. – A magyar közoktatás napja

November 24 – Black Friday

Termékajánló

A tervezéshez és a témához adott gondolatokon kívül termékajánlóval is készültünk, hogy megtalálhassa az ötletéhez legjobban passzoló reklámterméket. Ha felkeltettük érdeklődését, akár online is kérhet árajánlatot!

Szórólap

Az akciók, kampányok örök kedvence: gyorsan elkészül, hatékony, ráadásul költségvetés szempontjából is jó választás. Amíg jó az idő, szabadtéren is osztogatható, hidegben, esőben pedig elfoglalhatja méltó helyét a pulton vagy az asztalokon. Ha utóbbi a terve, válasszon hozzá egy egyedi grafikával ellátott tartót is!

Füzet

Ha a kampány, akció, vagy bármilyen mondanivaló hosszabb és komplexebb, mint ami egy szórólapon elfér, kiváló választás az úgynevezett irkafüzet. Szintén remek áron elkészíthető, és 80 oldalig bármilyen tartalommal megtölthető.

Katalógus

Ha esetleg szeretné összegezni, mi történt cégével 2021-ben, esetleg egy teljes termékpalettát felölelő kiadványt tervez, az exkluzív megjelenésű puhatáblás könyveket ajánljuk. Masszívak, tartósak, és nagy terjedelem esetén is bátran használhatóak. A borító különböző technikákkal izgalmassá tehető, például dombornyomással, vagy egy-egy elem lakkozással történő kiemelésével.

Időspórolás online eszközökkel

Az őszi hajtásban a legnagyobb kincs, ha egy kis időt tud nyerni. Weboldalunkon számos olyan eszközt, elemet talál, amely megkönnyíti a közös munkát. Próbálja ki például a fent említett online árajánlatkérőnket, ahol pár kattintással elindíthatja a folyamatot, kikerülve a többkörös telefonálást!

De a tudásmegosztásra is gondoltunk: anyagleadási segédletünket elolvasva szintén megelőzhet pár email-folyamot, ha elsőre megfelelően juttatja el hozzánk a nyomtatni kívánt fájlokat.

További hírek

a premier nyomdában

Magazin és prospektus: mit érdemes tudni?

Cikkünkben a puha táblás katalógusok kiemelkedő előnyeit mutatjuk be és megosztunk néhány hasznos tippet azok számára, akik ezek az elegáns és praktikus kiadványok iránt érdeklődnek. Olvasson tovább!

Tavaszi frissítő kampány-tippek

A természet ébredezik és mi magunk is egyre többet mozdulunk ki: a tavasz igazán inspiráló időszakot jelent a megújuláshoz. A cégek, vállalkozások számára ez az időszak szintén kiváló lehetőségeket tartogat, hogy újdonságokkal, kreativitással, változatos kampányokkal lepjék meg ügyfeleiket.

Marketing Tippek 2024-re

Újabb év és újabb kihívások: marketing tippjeinkkel szeretnénk inspirálni ügyfeleinket, hogy új lehetőségeket és kreatív megoldásokat fedezhessenek fel. Olyan időket élünk, ahol az innováció és az egyedi megközelítések különbséget tehetnek a versenytársak között, ezért fontos, hogy mindig naprakészek legyünk.

Karácsony & szilveszter 2023: érkezünk a tippekkel!

Hamarosan startol a december, így természetesen a kampányok fókuszába a karácsony és az újév kerül. Termékajánlókkal gyors tippeket adunk a karácsonyi hajrához és szuper izgalmas ötleteket a szilveszter tematikájára. Tartson velünk!

EPR bevezetése!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket az energiaügyi miniszter 8/2023. (VI.2.) EM rendeletével kapcsolatban, amely a hulladékgazdálkodási intézményi résztevékenység ellátásával összefüggő díjakról (kiterjesztett gyártói felelősségi díj), díjalkalmazási feltételekről és díjmegfizetés rendjéről rendelkezik.

A könyvek szerepe a digitális világban

Az életünk egyik legnagyobb öröme az olvasás és a tanulás. Azonban, ahogy a technológia fejlődik, egyre inkább elterjednek az online hirdetési lehetőségek és a digitális tartalmak. Ezek mindennapjaink részévé válnak, és gyorsan elnyerik a figyelmünket.

Itt a tavasz: készüljön velünk!

A tavasz az újjászületés időszaka: természet megújul, és frissesség költözik az életünkbe. Ahogy az emberek újra élvezik a kimozdulást és a napfényt, fontos, hogy az üzleti szektor is felkészüljön erre az időszakra. Előtérbe kerülnek a marketing ötletek, melyek reflektálnak a tavasz üzenetére. Ha Ön is inspirációt keres, olvasson tovább!

Megérkeztek a 2023-as nyomdai tippek

Itt az év második hónapja: a január a legtöbb cég és vállalkozás számára a marketingtervek kialakításával telt, így februárban indulhat a megvalósítás! Aktuális cikkünkben ehhez hoztunk izgalmas tippeket, a környezettudatosságtól kezdve az omnichannel kommunikáción át a személyre szabottságig. Inspirálódjon a Premier Nyomdával!

Ünnepi nyomdatippek a Premiertől

Indul a karácsonyi hajtás: a legtöbb cég és vállalkozás ilyenkorra időzíti nagyívű kampányait, akcióit – előbbiek pedig remekül támogathatóak nyomtatott reklámanyagokkal! Többek között ezekhez hoztunk pár tippet, de szó lesz céges ajándékokról és irodai rendszerezésről is. Olvasson tovább a Premier Nyomda szezonális ajánlójáért!

2022 ősz: íme, a Premier tippjei!

A nyári szabadságok és pihenés után már jócskán benne vagyunk az őszben! Hoztunk pár tippet, amivel az őszi eseményeket, promóciókat támogathatja nyomdai oldalról. Olvasson tovább, és találja meg az Ön cégéhez legjobban illőt! 

Újabb mérföldkő: FSC®-tanúsítványt kaptunk!

Nyomdaként, és a piac élvonalát képviselő cégként fontosnak tartjuk, hogy irányt mutassunk a környezetvédelemben. Alapításunk óta mindig is nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy honnan szerezzük be a nyomtatáshoz szükséges alapanyagokat, illetve arra, hogy hogyan kezeljük a hulladékot. 2022-ben újabb mérföldkőhöz értünk: megkaptuk az FSC-tanúsítványt, így újabb lépést tettünk afelé, hogy egyensúlyban működjünk a természettel.

Tavaszi tippek a Premier Nyomdától

Már alaposan benne vagyunk a zsongásban, de még maradt egy izgalmas hónap a tavaszból: az időjárás egyre kedvezőbb, nyílnak a kiülős helyek, és újra megjelentek a virágok és pasztell árnyalatok. Ha szeretné felfrissíteni cége marketinganyagait, olvasson tovább és inspirálódjon a Premier Nyomdával!

A hatékony szórólap ismérvei

Az egyik legnépszerűbb és legismertebb offline marketing eszköz kétségkívül a szórólap. Népszerűsége egyszerűségében, formálhatóságában és költséghatékonyságában rejlik. Mitől működik egy szórólap? Ahhoz, hogy szórólapunk sikeres legyen, és célba érjen, figyelembe kell vennünk különböző technikákat és trükköket.

Marketing tippek, kreatív ötletek 2022-re

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Karácsonyi last minute nyomdai termékek

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Tippek a naptárszezonhoz

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Őszi nyomdatippek

Újra itt a szeptember, indul az őszi hajtás: a nyári pihenő után a legtöbb cég ilyenkor kapcsol rá hirdetésekre, a marketing eszközök használatára. Cikkünkben a nyomtatott, azaz az offline reklámtermékekhez gyűjtöttünk össze pár hasznos tanácsot, amelyekkel Ön is lendületbe kerülhet a nagy tervezésekhez!

Így készül a tökéletes magazin!

A magazin, vagy másnéven katalógus az egyik legismertebb nyomdai termék. Dekoratív, viszonylag nagy terjedelmű, ráadásul rendelkezik annyi és akkora felülettel, hogy igazán kreatív megoldásokkal lehessen feldobni a végeredményt.

Tavasz kiadványtippek

Bár még néha megtréfál minket az időjárás, már biztosan itt a tavasz: nyílnak a virágok, hosszabbak a napok, és egyre több időt tölthetünk a szabadban. A tavaszi napsütés és színkavalkád a kiadványokban is megjelenik.