Tippek a naptárszezonhoz

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Legyen praktikus!

Hogy mit értünk ezalatt? Elsősorban a formát! Válasszunk olyan formátumot a naptár számára, amely kényelmes és optimális leendő felhasználója számára. Egy egyszerű példán keresztül szemléltetve: ha autós ügyfeleknek szánjuk a naptárat (utazáshoz), a nagy fali helyett a kisebb kártyanaptár a jó döntés. Fordítva is igaz: ha például egy olyan partnert szeretnénk meglepni, aki alapvetően irodai környezetben dolgozik, praktikus lehet egy asztali naptár, amin még jegyzetelésre alkalmas felület is van.

Legyen tartalmas!

Vannak, akik nem ismerik igazán a naptárak valódi erejét: egy szórólappal ellentétben például egész évben tulajdonosával van, változatos üzeneteket közvetítve. Számos olyan részlettel, felülettel rendelkeznek, ahova információt tehetünk: például az említett asztali naptároknál előre bekarikázhatjuk a márkánk fontos eseményeit, beírhatunk kis üzeneteket, stb. De egy fali naptárat is használhatunk kreatív célokra: akár minden hónaphoz más és más kampány leírását tehetjük, vagy perforációval ellátott kuponokat tehetünk a lapok sarkaiba. Érdemes egy kreatív grafikussal konzultálni, mert az ilyen apró meglepetéseket, izgalmas megoldásokat kedvelik a felhasználók, általuk kitűnhetünk a tömegből.

Legyen esztétikus!

A naptár nem elég, hogy felhívja magára a figyelmet és egyszer elolvassák: annyira esztétikusnak, szépnek kell lennie, hogy gazdája szívesen nézze 365 napon keresztül. Válasszon kiváló minőségű fotókat és bízza profikra az elkészítést: higgye el, megtérül a befektetés, ha a polc mélye helyett a falon, vagy az asztalokon foglalhatja el helyét a vadiúj naptár.

Mi a minőségi papírok és a további felületnemesítő eljárásokkal tudunk segíteni az esztétikai értékek növelésében: csillogó felületek, fényes vagy matt fóliák, lakkok, negatív vagy kiemelkedő domborozás is választható. Legyen bármi is az elképzelése, kollégáink segítenek, hogy közel kerülhessen hozzá! Ha felkeltették érdeklődését a fentiek, lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeink egyikén.

További hírek

a premier nyomdában

Marketing tippek, kreatív ötletek 2022-re

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Karácsonyi last minute nyomdai termékek

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Tippek a naptárszezonhoz

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Őszi nyomdatippek

Újra itt a szeptember, indul az őszi hajtás: a nyári pihenő után a legtöbb cég ilyenkor kapcsol rá hirdetésekre, a marketing eszközök használatára. Cikkünkben a nyomtatott, azaz az offline reklámtermékekhez gyűjtöttünk össze pár hasznos tanácsot, amelyekkel Ön is lendületbe kerülhet a nagy tervezésekhez!

Így készül a tökéletes magazin!

A magazin, vagy másnéven katalógus az egyik legismertebb nyomdai termék. Dekoratív, viszonylag nagy terjedelmű, ráadásul rendelkezik annyi és akkora felülettel, hogy igazán kreatív megoldásokkal lehessen feldobni a végeredményt.

Tavasz kiadványtippek

Bár még néha megtréfál minket az időjárás, már biztosan itt a tavasz: nyílnak a virágok, hosszabbak a napok, és egyre több időt tölthetünk a szabadban. A tavaszi napsütés és színkavalkád a kiadványokban is megjelenik.

Új nyomdagép a Premier Nyomdában – nézze meg az installálását!

Nyomdánk egyik alapköve a fejlődés: közel 20 éves működésünket is ez tette lehetővé. Hisszük, hogy ahhoz, hogy versenyképesek tudjunk maradni, folyamatos megújulásra van szükség.

Marketing célok 2021-re? Mutatjuk, milyen terméket válasszon!

Már jócskán benne vagyunk az új évben, így mostanra bizonyosan megtervezte marketingcéljait. Ön mit valósít meg idén? Egységesíti cége arculatát? Minél több emberhez eljuttatja termékei, szolgáltatásai hírét? Esetleg belevág az online értékesítésbe?

Kényelmes és biztonságos árukiadás a Premier Nyomdában

Tavasszal megírtuk költözésünk hírét, amely elmúlt, közel 20 évünk egyik legnagyobb történése volt. Számos újítással igyekeztünk emelni szolgáltatásaink színvonalát, ezek egyike volt az árukiadás újragondolása és fejlesztése. Mutatjuk, mi változott!

2020 őszén is számíthat a Premier Nyomdára!

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

A hosszan tartó kiadvány titka

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

Hozza ki a maximumot rendezvényeiből!

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

Itt a nyár: elhoztuk a legjobb tippeket!

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

Pörgesse fel cége marketingjét

Újra megtelnek a kávézók teraszai, kinyitottak a boltok: lassan, de biztosan beindul az élet. Tudassa régi és leendő vásárlóival egyaránt a híreket! A social média és az online felületek mellett ne feledkezzen meg az offline marketingben rejlő lehetőségekről sem. Csokorba gyűjtöttük a legfontosabb elemeket!

Elköltöztünk: ismerje meg új irodánkat!

Ahogy korábbi cikkünkben említettük, hatalmas változással indítottuk az új évet: 2004 óta működő irodánkat új telephelyre költöztettük. Izgalmas hónapokon vagyunk túl: rengeteg keresgélés, tervezés, szervezés és munka eredményeképpen elfoglaltuk és teljesen belaktuk az irodát. Mai cikkünkben bemutatjuk a legújabb főhadiszállást és mesélünk erről az időszakról!

Tavaszi nyomdatippek

Végre itt a tavasz! A tél végével a nyomdai termékek iránti kereslet is megváltozik: előtérbe kerülnek a szabadtéri programok, emellett sok cég ilyenkor kap kedvet a megújuláshoz. Készítettünk egy kis ajánlót, ha Ön is bekapcsolódna a tavaszi zsongásba!

Költözik a Premier Nyomda!

Régóta fontolgattuk ezt a kérdést, mert évről évre, egyre több megrendelés érkezett hozzánk, így budafoki úti telephelyünk szűkössé vált. Számunkra mindig is megrendelőink elégedettsége volt a legfontosabb, így a bővítés és a szolgáltatásaink tovább fejlesztése mellett döntöttünk.

Pantone: 2020 színe a klasszikus kék!

Bizony, eljött az év vége: a Pantone bejelentette a várva várt év színét! Ezúttal egy igazi örökzöldre (azaz kékre!) esett a választás, amely nem más, mint a „klasszikus kék”. A Pantone kiemelt árnyalatai minden évben meghatározzák a designvilág trendjeit – a nyomdaiparét is. Nézzük, mi is ez az egész!

Készüljön az ünnepekre a Premierrel!

Bár még közel másfél hónap van karácsonyig, a cégeknek érdemes már most elkezdeni a készülődést az ünnepi időszakra. Az időben megtervezett és alaposan kidolgozott ajándék profibb hatást kelt, ráadásul személyesebb élményt nyújt, akár ügyfeleit, akár a kollégákat szeretné meglepni.