Promóciós nyári koktél? Keverjük ki együtt!

A nyár a pezsgés, a kreativitás és a kampányok ideje: a marketingesek ilyenkor keverik ki az év legfontosabb promóciós mixeit. Akciók, fesztiválok, szezonális ajánlatok, új termékek: van miről kommunikálni és van kinek bemutatni. Már csak a megfelelő összetevőkre van szükség, hogy ütős legyen a végeredmény. Cikkünkben most ehhez adunk tippeket!

Egy biztos: a nyári kampányokhoz látványos és minőségi nyomdai anyagokra van szükség, amelyek nem csak jól néznek ki, hanem kibírják a forróságot, a kültéri használatot, a gyakori kézbe vételt. Ebben segít a Premier Nyomda.

Mi kell egy ütős marketing koktélhoz?

Ahogy egy jó koktélhoz is kell az alap, a jég, a gyümölcs és a díszítés, egy nyári kampány nyomdai támogatásához is több elemet érdemes keverni.

Az összetevőket te hozod, a megoldásokat mi! Néhány példa:

  • Szórólapok: rövid, frappáns üzenetekkel, erős vizualitással. Ideális utcai promóciókhoz, fesztiválokon, rendezvényeken való terjesztéshez.
  • Plakátok és molinók: kültérre és beltérre egyaránt. Fontos, hogy már messziről is odavonzzák a tekintetet, ezért a színvilág és a tipográfia kulcskérdés.
  • Termékcsomagolás, tasakok: egy nyári limitált termékvonal vagy ajándékcsomag akkor igazán hatásos, ha a külső is élményt nyújt.
  • Roll-upok, pultdekorációk: vásárokon, kóstoltatásokon, standokon az első benyomás dönt – ezeket a vizuális elemeket nem érdemes félvállról venni.
  • Ajándékkártyák, kuponok: ha a kampányodhoz promóciós aktivitás is tartozik, ezek a kiegészítők segíthetnek.

Tudjuk, a nyár gyorsan pörög, és a kampányoknak nem csúszhatnak. Ezért:

  • Gyors gyártási határidőket vállalunk, akár rövid átfutással is (termeléstől függően).
  • Tanácsot adunk az anyagválasztáshoz: UV-álló, időjárásálló megoldások, ha kültéri használatra szánod az anyagot.
  • Segítünk a tervezésben is: ha nem vagy biztos benne, mi mutat jól egy 85×200-as roll-upon, vagy mennyire legyen vastag a szórólap, számíthatsz ránk.

Idén nyáron ne csak a terméked legyen friss: hanem a kampányod is!

A nyári kommunikáció akkor működik igazán jól, ha könnyed, színes és vizuálisan vonzó – de mögötte precíz tervezés és profi kivitelezés áll. Ahogy egy jól elkészített koktélnál, itt is számít minden összetevő: az ötlet, a design, a papír, a forma, a méret, a felületkezelés.

Néhány tipp:

  • Használj élénk, kontrasztos színeket: nyáron mindenki a napfényt, a szabadtereket és a frissességet keresi. A vizuális zajban csak az tűnik ki, ami bátran nyúl a színekhez.
  • Gondolkodj egyedi formátumokban – a szabványos A5-ös szórólap mellett lehet, hogy jobban működik akár egy kihajtható, ventilátorra emlékeztető forma vagy egy jeges nyalókát idéző kontúr. Stancolás szinte semmi sem lehetetlen.
  • Válassz tapintható felületeket – a matt fólia, dombornyomás vagy soft touch lakk érzetre is prémium élményt ad, nemcsak látványra.
  • Készülj kültérre optimalizált anyagokkal – ha standod vagy kampányod szabadtéren van, kérj UV-álló, vízlepergető felületkezelést, hogy ne fakuljon meg az erős napsugárzástól vagy ázzon át egy kis nedvességtől.

Kérj árajánlatot most, és dolgozzunk együtt azon, hogy a te nyári kampányod legyen az, amire mindenki emlékszik majd szeptemberben is!

További hírek

a premier nyomdában

,

Egyszerű Termékdíj nyilatkozat kitöltés

Nálunk webes alapon, akár mobileszköz segítségével is leadhatja. Nem kell kinyomtatni, aláírni, bélyegezni, szkennelni, levélbe rakni, elküldeni! 1 perc és kész. Nyilatkozat nélkül automatikusan számlára kerül a termékdíj. Érdemes már a megrendeléssel egy időben elküldeni. Ha szeretné letölteni Word dokumentumban egy nyilatkozatot, itt megteheti: LETÖLTÉS

10 évesek lettünk 2014-ben

A 2014-es év fontos évforduló a nyomda életében. 10 évesek lettünk. 2004-ben 150nm-es helyiségben kezdtünk 1 db 4 werkes cseh nyomdagéppel. A nyomóforma még filmről készült, a kalkulációk kockás papíron, kézzel készültek. Házon belül pár alap kötészeti műveleten kívül mindent alvállalkozóink segítségével készítettünk. Kicsik voltunk, de komoly szakmai elhivatottság vezérelt minket és a hit...
Heidelberg SX 74-8

HEIDELBERG Speedmaster SX 74-8-P

Üzembe helyezték az új 8 werkes nyomógépünket, egy HEIDELBERG Speedmaster SX 74-8-P-t, amit a megnövekedett igények kielégítése céljából, az Európai Unió támogatásával szereztünk be. Célunk az átfutási idők drasztikus csökkentése és a gyártási minőség továbbfokozása.

Környezetvédelem

Mint felelős résztvevő, mi is nagy hangsúlyt fektetünk a környezetvédelemre. Nyomdánkban felhasznált papírok kizárólag Európai gyártóktól származnak. Ezek a gyárak a legszigorúbb környezetvédelmi előírások alapján dolgoznak, és ennek megfelelő tanúsítványokkal rendelkeznek. Saját tulajdonú erdőgazdaságukban, kizárólag újra ültetett fákat használnak fel. A gyártáshoz szükséges...

Pantone szín a múlté

Pantone színből áll a céglogó vagy a munka színe? Mi segítünk 4 szín colorra váltani: olcsóbb, gyorsabb, hatékonyabb. Olcsóbb: mert 4 színes gépeink vannak. Gyorsabb: mert nem kell átmosni a gépet kevert színre. Hatékonyabb: mert a gépmester nem tölt órákat a pontos szín kikeverésével. Legtöbb esetben kiválthatóak a pantone színek, alapszínekre. A meglévő Pantone színt úgy lehet CMYK-ra...

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...