Naptárkészítés – kezdje el időben!

Lassan véget ér a nyár és eljön az ősz: a pihenés után mindannyian újult erővel folytatjuk a munkát és vágunk bele új feladatainkba! Indulnak a kampányok, így a reklámhordozó anyagok is újra előtérbe kerülnek. Az őszi időszakot érdemes a naptárkészítéssel kezdeni, ezért mai cikkünkben ezt az igazán különleges nyomtatott terméket járjuk körbe.

Miért kell ilyen korán kezdeni?

Gyakran felmerülő kérdés, hogy miért is fontos már szeptemberben foglalkozni a naptárakkal, ha csak január elsején használhatóak először.  A kérdésre két válasz adható: egyrészt télen megnövekszik a nyomdák túlterheltsége – kifejezetten a karácsonyi időszakban. A túl későn leadott rendelések magában hordozzák a veszélyt, hogy a nyomda nem tud olyan elkészítési határidőt mondani, amely megfelel az elvárásoknak.

A másik fontos tényező nem a gyártó, hanem az ügyfél oldaláról jön: a naptárak igen komplex reklámtermékek, melyekben rengeteg lehetőség rejlik. Akár egy cég egész éves marketing céljait is képesek támogatni (ugyanis szavatosságuk egy egész évig tart, ráadásul sokszor szem előtt vannak!), ha kellő átgondoltsággal és odafigyeléssel tervezik meg őket. A kulcs tehát előbbiben van: mindenképpen időt kell szánni a tervezés időszakára is.

Hogyan használhatóak és milyen típusok vannak?

A naptárakban rejlő marketing lehetőségek tárháza tényleg végtelen – csupán a kreativitásunk szabhat határt! Néhány példát azért hozunk: ha előre tudjuk, milyen fontos eseményeket fogunk tartani a következő évben, lássuk el az adott nap celláját infóval. Bekarikázhatjuk, emlékeztetőt írhatunk, vagy ha a cég profiljába belefér, akár humoros üzeneteket is csempészhetünk a négyzetekbe. De ha például termékbemutatás a cél, egy nagyobb formátumú naptárral esztétikusan és látványosan ismertethető az újdonságok palettája. Érdemes előbbire akár egy akciót is felfűzni, így minden hónapban más és más hasznos információ, kedvezmény várja a naptár tulajdonosát. Várakozást és izgalmat válthatunk ki ezáltal közönségünkből, akiknek így egy közelebbi márkaélményt nyújthatunk.

Először is tehát határozzuk meg a célt, ezután válasszuk ki a számunkra legoptimálisabb méretet és fajtát. A leggyakrabban használt naptárfajták a következők:

Kártyanaptár

A kalendáriumok közül a legkisebb, így kevesebb tartalom helyezhető el rajta. Hátrányát azonban kompenzálja kedvező árával, illetve, hogy könnyű szállítani – osztogatásra, szóróanyagként remek választás.

Asztali naptár

Többféle méretben választható, de egy mindenképpen közös: praktikus, hasznos, funkciója miatt egész évben tulajdonosával lehet. Elhelyezhető rajta plusz szöveg, grafika, csupán annyira fontos figyelni, hogy ne legyen túlzsúfolt. Sokan jegyzetelésre is használják őket, így a grafikai tervezésnél ennek is érdemes helyet hagyni. Előbbi szintén a mi célunkat támogatja, mert a folyamatos oda-vissza lapozgatással újra és újra találkozik mondanivalónkkal a használó.

Irkatűzött falinaptár

Előnye az irkatűzésből adódik: költséghatékony, így nagyobb tételben is költséghatékony legyártható. Az asztali naptárral ellentétben nem nagyon használatos jegyzetelésre, így kevésbé interaktív. Cserébe azonban akár nagyobb képek is elhelyezhetőek rajta, dekoratívabbá tehető, mint asztali társa.

Spirálozott falinaptár

A spirálnak köszönhetően jóval tartósabb, mint az irkatűzött falinaptárak, ráadásul a teherbíró képesség miatt akár exkluzívabb papírokból is legyártható, így a legelegánsabb megjelenés ezzel a típussal érhető el. Hátránya, hogy drágább, mint a korábban említett változatok, de amennyiben a prémium hatás a cél, ez egy abszolút megtérülő befektetés.

Amennyiben kedvet kapott, hogy elkészíttesse saját kalendáriumát cége számára, adja le megrendelését online, vagy keressen meg minket a „Kapcsolat” fül alatt található elérhetőségeinken.

További hírek

a premier nyomdában

Magazin és prospektus: mit érdemes tudni?

Cikkünkben a puha táblás katalógusok kiemelkedő előnyeit mutatjuk be és megosztunk néhány hasznos tippet azok számára, akik ezek az elegáns és praktikus kiadványok iránt érdeklődnek. Olvasson tovább!

Tavaszi frissítő kampány-tippek

A természet ébredezik és mi magunk is egyre többet mozdulunk ki: a tavasz igazán inspiráló időszakot jelent a megújuláshoz. A cégek, vállalkozások számára ez az időszak szintén kiváló lehetőségeket tartogat, hogy újdonságokkal, kreativitással, változatos kampányokkal lepjék meg ügyfeleiket.

Marketing Tippek 2024-re

Újabb év és újabb kihívások: marketing tippjeinkkel szeretnénk inspirálni ügyfeleinket, hogy új lehetőségeket és kreatív megoldásokat fedezhessenek fel. Olyan időket élünk, ahol az innováció és az egyedi megközelítések különbséget tehetnek a versenytársak között, ezért fontos, hogy mindig naprakészek legyünk.

Karácsony & szilveszter 2023: érkezünk a tippekkel!

Hamarosan startol a december, így természetesen a kampányok fókuszába a karácsony és az újév kerül. Termékajánlókkal gyors tippeket adunk a karácsonyi hajrához és szuper izgalmas ötleteket a szilveszter tematikájára. Tartson velünk!

EPR bevezetése!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket az energiaügyi miniszter 8/2023. (VI.2.) EM rendeletével kapcsolatban, amely a hulladékgazdálkodási intézményi résztevékenység ellátásával összefüggő díjakról (kiterjesztett gyártói felelősségi díj), díjalkalmazási feltételekről és díjmegfizetés rendjéről rendelkezik.

A könyvek szerepe a digitális világban

Az életünk egyik legnagyobb öröme az olvasás és a tanulás. Azonban, ahogy a technológia fejlődik, egyre inkább elterjednek az online hirdetési lehetőségek és a digitális tartalmak. Ezek mindennapjaink részévé válnak, és gyorsan elnyerik a figyelmünket.

Itt a tavasz: készüljön velünk!

A tavasz az újjászületés időszaka: természet megújul, és frissesség költözik az életünkbe. Ahogy az emberek újra élvezik a kimozdulást és a napfényt, fontos, hogy az üzleti szektor is felkészüljön erre az időszakra. Előtérbe kerülnek a marketing ötletek, melyek reflektálnak a tavasz üzenetére. Ha Ön is inspirációt keres, olvasson tovább!

Megérkeztek a 2023-as nyomdai tippek

Itt az év második hónapja: a január a legtöbb cég és vállalkozás számára a marketingtervek kialakításával telt, így februárban indulhat a megvalósítás! Aktuális cikkünkben ehhez hoztunk izgalmas tippeket, a környezettudatosságtól kezdve az omnichannel kommunikáción át a személyre szabottságig. Inspirálódjon a Premier Nyomdával!

Ünnepi nyomdatippek a Premiertől

Indul a karácsonyi hajtás: a legtöbb cég és vállalkozás ilyenkorra időzíti nagyívű kampányait, akcióit – előbbiek pedig remekül támogathatóak nyomtatott reklámanyagokkal! Többek között ezekhez hoztunk pár tippet, de szó lesz céges ajándékokról és irodai rendszerezésről is. Olvasson tovább a Premier Nyomda szezonális ajánlójáért!

2022 ősz: íme, a Premier tippjei!

A nyári szabadságok és pihenés után már jócskán benne vagyunk az őszben! Hoztunk pár tippet, amivel az őszi eseményeket, promóciókat támogathatja nyomdai oldalról. Olvasson tovább, és találja meg az Ön cégéhez legjobban illőt! 

Újabb mérföldkő: FSC®-tanúsítványt kaptunk!

Nyomdaként, és a piac élvonalát képviselő cégként fontosnak tartjuk, hogy irányt mutassunk a környezetvédelemben. Alapításunk óta mindig is nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy honnan szerezzük be a nyomtatáshoz szükséges alapanyagokat, illetve arra, hogy hogyan kezeljük a hulladékot. 2022-ben újabb mérföldkőhöz értünk: megkaptuk az FSC-tanúsítványt, így újabb lépést tettünk afelé, hogy egyensúlyban működjünk a természettel.

Tavaszi tippek a Premier Nyomdától

Már alaposan benne vagyunk a zsongásban, de még maradt egy izgalmas hónap a tavaszból: az időjárás egyre kedvezőbb, nyílnak a kiülős helyek, és újra megjelentek a virágok és pasztell árnyalatok. Ha szeretné felfrissíteni cége marketinganyagait, olvasson tovább és inspirálódjon a Premier Nyomdával!

A hatékony szórólap ismérvei

Az egyik legnépszerűbb és legismertebb offline marketing eszköz kétségkívül a szórólap. Népszerűsége egyszerűségében, formálhatóságában és költséghatékonyságában rejlik. Mitől működik egy szórólap? Ahhoz, hogy szórólapunk sikeres legyen, és célba érjen, figyelembe kell vennünk különböző technikákat és trükköket.

Marketing tippek, kreatív ötletek 2022-re

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Karácsonyi last minute nyomdai termékek

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Tippek a naptárszezonhoz

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Őszi nyomdatippek

Újra itt a szeptember, indul az őszi hajtás: a nyári pihenő után a legtöbb cég ilyenkor kapcsol rá hirdetésekre, a marketing eszközök használatára. Cikkünkben a nyomtatott, azaz az offline reklámtermékekhez gyűjtöttünk össze pár hasznos tanácsot, amelyekkel Ön is lendületbe kerülhet a nagy tervezésekhez!

Így készül a tökéletes magazin!

A magazin, vagy másnéven katalógus az egyik legismertebb nyomdai termék. Dekoratív, viszonylag nagy terjedelmű, ráadásul rendelkezik annyi és akkora felülettel, hogy igazán kreatív megoldásokkal lehessen feldobni a végeredményt.

Tavasz kiadványtippek

Bár még néha megtréfál minket az időjárás, már biztosan itt a tavasz: nyílnak a virágok, hosszabbak a napok, és egyre több időt tölthetünk a szabadban. A tavaszi napsütés és színkavalkád a kiadványokban is megjelenik.