Hozza ki a maximumot rendezvényeiből!

Az idei év nem várt visszaesést hozott mindenki számára, kifejezetten pedig azoknak, akik rendezvények szervezésével foglalkoznak. Tavasszal még kilátástalannak tűnt a helyzet, azonban jelenleg 500 főig újra megtarthatók az előadások, koncertek, különböző események. Lássuk, miként  járulhat hozzá ezek sikeréhez az offline marketing!

Hogyan hirdetnek most a szervezők?

Mivel hosszú idő után először kaptak esélyt arra, hogy rendezvényeiket pótolják, sikerre vigyék, hatalmas a verseny, így minden platformot kihasználnak. Aki mozog a social médiában, biztosan észrevette, hogy egyre több és több ilyen témájú hirdetéssel találkozik. Érdemes lehet tehát médiamixben gondolkodni, azaz az online lehetőségeken kívül offline eszközökkel is támogatni egy-egy kampányt.

Kreativitás & egyedi ötletek

A hangsúly tehát most még erősebben azon van, hogy a hirdető kiemelkedjen versenytársai közül. Összegyűjtöttünk pár ötletet, amellyel Ön is támogathatja eseményei promótálását, legyen szó kisebb volumenű, vagy akár nagyobb ivű rendezvényről.

Plakátok

Amennyiben rendelkezik üzlethelyiséggel (bolt, étterem, stb.), a plakátok elhelyezése egy jól bevált módszer. Törekedjen egyszerűségre és könnyen érthetőségre: első pillantásra ragadja meg a tekintetet és tegye érthetővé mondandóját. A plakátokat érdemes úgy elhelyezni, hogy a látogatók, vásárlók biztosan találkozzanak vele, legyen idejük nézegetni (pl. kassza, vagy az a fal, ahova az ülőalkalmatosságok néznek, stb.). Ezúttal ne feltétlenül az esztétikum, inkább a funkció domináljon. Ha van lehetősége, kültérre vagy kirakatba is tegyen belőlük, hogy a járókelők figyelmét se kerülje el az esemény híre.

Kuponok

Egy örökzöld látogató- és vevőcsalogató: a kedvezmény. Perforáció segítségével kuponokat helyezhet el szinte bármilyen nyomtatott termékre, ezáltal még interaktívabbá teheti az élményt. Rendezvények esetében a jegyekre is tehet ilyen felületet, amellyel például további eseményeire nyújthat akciót, vagy felajánlhat egy ajándék italt. Szórólapokon is izgalmas választás: 1+1 vagy százalékos kedvezményt is nyújthat az érdeklődők számára, amellyel segíthet a vásárlói döntés meghozatalában.

Egyedi élmények

Ha rendezvénye inkább zártkörű, exkluzív, tegye még személyesebbé az élményt és küldjön névre szóló meghívót, reklámterméket: digitális nyomtatással bármilyen egyedi felirat elhelyezhető a lapokon. Ha pedig az elegancia a cél, válassza a prégelést. Segítségével fémes csillogást adhat a nyomtatott anyagoknak, amelyek különleges megjelenésükkel tovább emelik a prémium érzetet.

Ajándékok

Lepje meg látogatóit apró reklámajándékokkal a nagyobb márkaélmény érdekében! Ezeket egyedileg logózott dobozokban is átadhatja, így még esztétikusabbá és egységesebbé teheti az akciót. A dobozban természetesen remekül megfér a további eseményekre invitáló szórólap, kupon, egyéb nyomtatott anyag is.

Reméljük, tippjeink között megtalálta a rendezvényei számára leghasznosabb megoldást. Amennyiben felkeltettük érdeklődését, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal!

További hírek

a premier nyomdában

Magazin és prospektus: mit érdemes tudni?

Cikkünkben a puha táblás katalógusok kiemelkedő előnyeit mutatjuk be és megosztunk néhány hasznos tippet azok számára, akik ezek az elegáns és praktikus kiadványok iránt érdeklődnek. Olvasson tovább!

Tavaszi frissítő kampány-tippek

A természet ébredezik és mi magunk is egyre többet mozdulunk ki: a tavasz igazán inspiráló időszakot jelent a megújuláshoz. A cégek, vállalkozások számára ez az időszak szintén kiváló lehetőségeket tartogat, hogy újdonságokkal, kreativitással, változatos kampányokkal lepjék meg ügyfeleiket.

Marketing Tippek 2024-re

Újabb év és újabb kihívások: marketing tippjeinkkel szeretnénk inspirálni ügyfeleinket, hogy új lehetőségeket és kreatív megoldásokat fedezhessenek fel. Olyan időket élünk, ahol az innováció és az egyedi megközelítések különbséget tehetnek a versenytársak között, ezért fontos, hogy mindig naprakészek legyünk.

Karácsony & szilveszter 2023: érkezünk a tippekkel!

Hamarosan startol a december, így természetesen a kampányok fókuszába a karácsony és az újév kerül. Termékajánlókkal gyors tippeket adunk a karácsonyi hajrához és szuper izgalmas ötleteket a szilveszter tematikájára. Tartson velünk!

EPR bevezetése!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket az energiaügyi miniszter 8/2023. (VI.2.) EM rendeletével kapcsolatban, amely a hulladékgazdálkodási intézményi résztevékenység ellátásával összefüggő díjakról (kiterjesztett gyártói felelősségi díj), díjalkalmazási feltételekről és díjmegfizetés rendjéről rendelkezik.

A könyvek szerepe a digitális világban

Az életünk egyik legnagyobb öröme az olvasás és a tanulás. Azonban, ahogy a technológia fejlődik, egyre inkább elterjednek az online hirdetési lehetőségek és a digitális tartalmak. Ezek mindennapjaink részévé válnak, és gyorsan elnyerik a figyelmünket.

Itt a tavasz: készüljön velünk!

A tavasz az újjászületés időszaka: természet megújul, és frissesség költözik az életünkbe. Ahogy az emberek újra élvezik a kimozdulást és a napfényt, fontos, hogy az üzleti szektor is felkészüljön erre az időszakra. Előtérbe kerülnek a marketing ötletek, melyek reflektálnak a tavasz üzenetére. Ha Ön is inspirációt keres, olvasson tovább!

Megérkeztek a 2023-as nyomdai tippek

Itt az év második hónapja: a január a legtöbb cég és vállalkozás számára a marketingtervek kialakításával telt, így februárban indulhat a megvalósítás! Aktuális cikkünkben ehhez hoztunk izgalmas tippeket, a környezettudatosságtól kezdve az omnichannel kommunikáción át a személyre szabottságig. Inspirálódjon a Premier Nyomdával!

Ünnepi nyomdatippek a Premiertől

Indul a karácsonyi hajtás: a legtöbb cég és vállalkozás ilyenkorra időzíti nagyívű kampányait, akcióit – előbbiek pedig remekül támogathatóak nyomtatott reklámanyagokkal! Többek között ezekhez hoztunk pár tippet, de szó lesz céges ajándékokról és irodai rendszerezésről is. Olvasson tovább a Premier Nyomda szezonális ajánlójáért!

2022 ősz: íme, a Premier tippjei!

A nyári szabadságok és pihenés után már jócskán benne vagyunk az őszben! Hoztunk pár tippet, amivel az őszi eseményeket, promóciókat támogathatja nyomdai oldalról. Olvasson tovább, és találja meg az Ön cégéhez legjobban illőt! 

Újabb mérföldkő: FSC®-tanúsítványt kaptunk!

Nyomdaként, és a piac élvonalát képviselő cégként fontosnak tartjuk, hogy irányt mutassunk a környezetvédelemben. Alapításunk óta mindig is nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy honnan szerezzük be a nyomtatáshoz szükséges alapanyagokat, illetve arra, hogy hogyan kezeljük a hulladékot. 2022-ben újabb mérföldkőhöz értünk: megkaptuk az FSC-tanúsítványt, így újabb lépést tettünk afelé, hogy egyensúlyban működjünk a természettel.

Tavaszi tippek a Premier Nyomdától

Már alaposan benne vagyunk a zsongásban, de még maradt egy izgalmas hónap a tavaszból: az időjárás egyre kedvezőbb, nyílnak a kiülős helyek, és újra megjelentek a virágok és pasztell árnyalatok. Ha szeretné felfrissíteni cége marketinganyagait, olvasson tovább és inspirálódjon a Premier Nyomdával!

A hatékony szórólap ismérvei

Az egyik legnépszerűbb és legismertebb offline marketing eszköz kétségkívül a szórólap. Népszerűsége egyszerűségében, formálhatóságában és költséghatékonyságában rejlik. Mitől működik egy szórólap? Ahhoz, hogy szórólapunk sikeres legyen, és célba érjen, figyelembe kell vennünk különböző technikákat és trükköket.

Marketing tippek, kreatív ötletek 2022-re

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Karácsonyi last minute nyomdai termékek

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Tippek a naptárszezonhoz

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Őszi nyomdatippek

Újra itt a szeptember, indul az őszi hajtás: a nyári pihenő után a legtöbb cég ilyenkor kapcsol rá hirdetésekre, a marketing eszközök használatára. Cikkünkben a nyomtatott, azaz az offline reklámtermékekhez gyűjtöttünk össze pár hasznos tanácsot, amelyekkel Ön is lendületbe kerülhet a nagy tervezésekhez!

Így készül a tökéletes magazin!

A magazin, vagy másnéven katalógus az egyik legismertebb nyomdai termék. Dekoratív, viszonylag nagy terjedelmű, ráadásul rendelkezik annyi és akkora felülettel, hogy igazán kreatív megoldásokkal lehessen feldobni a végeredményt.

Tavasz kiadványtippek

Bár még néha megtréfál minket az időjárás, már biztosan itt a tavasz: nyílnak a virágok, hosszabbak a napok, és egyre több időt tölthetünk a szabadban. A tavaszi napsütés és színkavalkád a kiadványokban is megjelenik.