Hozza ki a maximumot rendezvényeiből!

Az idei év nem várt visszaesést hozott mindenki számára, kifejezetten pedig azoknak, akik rendezvények szervezésével foglalkoznak. Tavasszal még kilátástalannak tűnt a helyzet, azonban jelenleg 500 főig újra megtarthatók az előadások, koncertek, különböző események. Lássuk, miként  járulhat hozzá ezek sikeréhez az offline marketing!

Hogyan hirdetnek most a szervezők?

Mivel hosszú idő után először kaptak esélyt arra, hogy rendezvényeiket pótolják, sikerre vigyék, hatalmas a verseny, így minden platformot kihasználnak. Aki mozog a social médiában, biztosan észrevette, hogy egyre több és több ilyen témájú hirdetéssel találkozik. Érdemes lehet tehát médiamixben gondolkodni, azaz az online lehetőségeken kívül offline eszközökkel is támogatni egy-egy kampányt.

Kreativitás & egyedi ötletek

A hangsúly tehát most még erősebben azon van, hogy a hirdető kiemelkedjen versenytársai közül. Összegyűjtöttünk pár ötletet, amellyel Ön is támogathatja eseményei promótálását, legyen szó kisebb volumenű, vagy akár nagyobb ivű rendezvényről.

Plakátok

Amennyiben rendelkezik üzlethelyiséggel (bolt, étterem, stb.), a plakátok elhelyezése egy jól bevált módszer. Törekedjen egyszerűségre és könnyen érthetőségre: első pillantásra ragadja meg a tekintetet és tegye érthetővé mondandóját. A plakátokat érdemes úgy elhelyezni, hogy a látogatók, vásárlók biztosan találkozzanak vele, legyen idejük nézegetni (pl. kassza, vagy az a fal, ahova az ülőalkalmatosságok néznek, stb.). Ezúttal ne feltétlenül az esztétikum, inkább a funkció domináljon. Ha van lehetősége, kültérre vagy kirakatba is tegyen belőlük, hogy a járókelők figyelmét se kerülje el az esemény híre.

Kuponok

Egy örökzöld látogató- és vevőcsalogató: a kedvezmény. Perforáció segítségével kuponokat helyezhet el szinte bármilyen nyomtatott termékre, ezáltal még interaktívabbá teheti az élményt. Rendezvények esetében a jegyekre is tehet ilyen felületet, amellyel például további eseményeire nyújthat akciót, vagy felajánlhat egy ajándék italt. Szórólapokon is izgalmas választás: 1+1 vagy százalékos kedvezményt is nyújthat az érdeklődők számára, amellyel segíthet a vásárlói döntés meghozatalában.

Egyedi élmények

Ha rendezvénye inkább zártkörű, exkluzív, tegye még személyesebbé az élményt és küldjön névre szóló meghívót, reklámterméket: digitális nyomtatással bármilyen egyedi felirat elhelyezhető a lapokon. Ha pedig az elegancia a cél, válassza a prégelést. Segítségével fémes csillogást adhat a nyomtatott anyagoknak, amelyek különleges megjelenésükkel tovább emelik a prémium érzetet.

Ajándékok

Lepje meg látogatóit apró reklámajándékokkal a nagyobb márkaélmény érdekében! Ezeket egyedileg logózott dobozokban is átadhatja, így még esztétikusabbá és egységesebbé teheti az akciót. A dobozban természetesen remekül megfér a további eseményekre invitáló szórólap, kupon, egyéb nyomtatott anyag is.

Reméljük, tippjeink között megtalálta a rendezvényei számára leghasznosabb megoldást. Amennyiben felkeltettük érdeklődését, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal!

További hírek

a premier nyomdában

Újabb mérföldkő: FSC®-tanúsítványt kaptunk!

Nyomdaként, és a piac élvonalát képviselő cégként fontosnak tartjuk, hogy irányt mutassunk a környezetvédelemben. Alapításunk óta mindig is nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy honnan szerezzük be a nyomtatáshoz szükséges alapanyagokat, illetve arra, hogy hogyan kezeljük a hulladékot. 2022-ben újabb mérföldkőhöz értünk: megkaptuk az FSC-tanúsítványt, így újabb lépést tettünk afelé, hogy egyensúlyban működjünk a természettel.

Tavaszi tippek a Premier Nyomdától

Már alaposan benne vagyunk a zsongásban, de még maradt egy izgalmas hónap a tavaszból: az időjárás egyre kedvezőbb, nyílnak a kiülős helyek, és újra megjelentek a virágok és pasztell árnyalatok. Ha szeretné felfrissíteni cége marketinganyagait, olvasson tovább és inspirálódjon a Premier Nyomdával!

A hatékony szórólap ismérvei

Az egyik legnépszerűbb és legismertebb offline marketing eszköz kétségkívül a szórólap. Népszerűsége egyszerűségében, formálhatóságában és költséghatékonyságában rejlik. Mitől működik egy szórólap? Ahhoz, hogy szórólapunk sikeres legyen, és célba érjen, figyelembe kell vennünk különböző technikákat és trükköket.

Marketing tippek, kreatív ötletek 2022-re

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Karácsonyi last minute nyomdai termékek

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Tippek a naptárszezonhoz

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Őszi nyomdatippek

Újra itt a szeptember, indul az őszi hajtás: a nyári pihenő után a legtöbb cég ilyenkor kapcsol rá hirdetésekre, a marketing eszközök használatára. Cikkünkben a nyomtatott, azaz az offline reklámtermékekhez gyűjtöttünk össze pár hasznos tanácsot, amelyekkel Ön is lendületbe kerülhet a nagy tervezésekhez!

Így készül a tökéletes magazin!

A magazin, vagy másnéven katalógus az egyik legismertebb nyomdai termék. Dekoratív, viszonylag nagy terjedelmű, ráadásul rendelkezik annyi és akkora felülettel, hogy igazán kreatív megoldásokkal lehessen feldobni a végeredményt.

Tavasz kiadványtippek

Bár még néha megtréfál minket az időjárás, már biztosan itt a tavasz: nyílnak a virágok, hosszabbak a napok, és egyre több időt tölthetünk a szabadban. A tavaszi napsütés és színkavalkád a kiadványokban is megjelenik.

Új nyomdagép a Premier Nyomdában – nézze meg az installálását!

Nyomdánk egyik alapköve a fejlődés: közel 20 éves működésünket is ez tette lehetővé. Hisszük, hogy ahhoz, hogy versenyképesek tudjunk maradni, folyamatos megújulásra van szükség.

Marketing célok 2021-re? Mutatjuk, milyen terméket válasszon!

Már jócskán benne vagyunk az új évben, így mostanra bizonyosan megtervezte marketingcéljait. Ön mit valósít meg idén? Egységesíti cége arculatát? Minél több emberhez eljuttatja termékei, szolgáltatásai hírét? Esetleg belevág az online értékesítésbe?

Kényelmes és biztonságos árukiadás a Premier Nyomdában

Tavasszal megírtuk költözésünk hírét, amely elmúlt, közel 20 évünk egyik legnagyobb történése volt. Számos újítással igyekeztünk emelni szolgáltatásaink színvonalát, ezek egyike volt az árukiadás újragondolása és fejlesztése. Mutatjuk, mi változott!

2020 őszén is számíthat a Premier Nyomdára!

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

A hosszan tartó kiadvány titka

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

Hozza ki a maximumot rendezvényeiből!

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

Itt a nyár: elhoztuk a legjobb tippeket!

Bár sokan aggódtunk, szerencsére a nyarat nem szükséges négy fal között tölteni. A szorítások lassan oldódnak, de azért már most is van lehetőség ellátogatni kedvenc helyeinkre, beülni egy finom lattéra a megszokott kávézónkban, enni egy ebédet egy hangulatos teraszon.

Pörgesse fel cége marketingjét

Újra megtelnek a kávézók teraszai, kinyitottak a boltok: lassan, de biztosan beindul az élet. Tudassa régi és leendő vásárlóival egyaránt a híreket! A social média és az online felületek mellett ne feledkezzen meg az offline marketingben rejlő lehetőségekről sem. Csokorba gyűjtöttük a legfontosabb elemeket!

Elköltöztünk: ismerje meg új irodánkat!

Ahogy korábbi cikkünkben említettük, hatalmas változással indítottuk az új évet: 2004 óta működő irodánkat új telephelyre költöztettük. Izgalmas hónapokon vagyunk túl: rengeteg keresgélés, tervezés, szervezés és munka eredményeképpen elfoglaltuk és teljesen belaktuk az irodát. Mai cikkünkben bemutatjuk a legújabb főhadiszállást és mesélünk erről az időszakról!

Tavaszi nyomdatippek

Végre itt a tavasz! A tél végével a nyomdai termékek iránti kereslet is megváltozik: előtérbe kerülnek a szabadtéri programok, emellett sok cég ilyenkor kap kedvet a megújuláshoz. Készítettünk egy kis ajánlót, ha Ön is bekapcsolódna a tavaszi zsongásba!