Hozza ki a maximumot rendezvényeiből!

Az idei év nem várt visszaesést hozott mindenki számára, kifejezetten pedig azoknak, akik rendezvények szervezésével foglalkoznak. Tavasszal még kilátástalannak tűnt a helyzet, azonban jelenleg 500 főig újra megtarthatók az előadások, koncertek, különböző események. Lássuk, miként  járulhat hozzá ezek sikeréhez az offline marketing!

Hogyan hirdetnek most a szervezők?

Mivel hosszú idő után először kaptak esélyt arra, hogy rendezvényeiket pótolják, sikerre vigyék, hatalmas a verseny, így minden platformot kihasználnak. Aki mozog a social médiában, biztosan észrevette, hogy egyre több és több ilyen témájú hirdetéssel találkozik. Érdemes lehet tehát médiamixben gondolkodni, azaz az online lehetőségeken kívül offline eszközökkel is támogatni egy-egy kampányt.

Kreativitás & egyedi ötletek

A hangsúly tehát most még erősebben azon van, hogy a hirdető kiemelkedjen versenytársai közül. Összegyűjtöttünk pár ötletet, amellyel Ön is támogathatja eseményei promótálását, legyen szó kisebb volumenű, vagy akár nagyobb ivű rendezvényről.

Plakátok

Amennyiben rendelkezik üzlethelyiséggel (bolt, étterem, stb.), a plakátok elhelyezése egy jól bevált módszer. Törekedjen egyszerűségre és könnyen érthetőségre: első pillantásra ragadja meg a tekintetet és tegye érthetővé mondandóját. A plakátokat érdemes úgy elhelyezni, hogy a látogatók, vásárlók biztosan találkozzanak vele, legyen idejük nézegetni (pl. kassza, vagy az a fal, ahova az ülőalkalmatosságok néznek, stb.). Ezúttal ne feltétlenül az esztétikum, inkább a funkció domináljon. Ha van lehetősége, kültérre vagy kirakatba is tegyen belőlük, hogy a járókelők figyelmét se kerülje el az esemény híre.

Kuponok

Egy örökzöld látogató- és vevőcsalogató: a kedvezmény. Perforáció segítségével kuponokat helyezhet el szinte bármilyen nyomtatott termékre, ezáltal még interaktívabbá teheti az élményt. Rendezvények esetében a jegyekre is tehet ilyen felületet, amellyel például további eseményeire nyújthat akciót, vagy felajánlhat egy ajándék italt. Szórólapokon is izgalmas választás: 1+1 vagy százalékos kedvezményt is nyújthat az érdeklődők számára, amellyel segíthet a vásárlói döntés meghozatalában.

Egyedi élmények

Ha rendezvénye inkább zártkörű, exkluzív, tegye még személyesebbé az élményt és küldjön névre szóló meghívót, reklámterméket: digitális nyomtatással bármilyen egyedi felirat elhelyezhető a lapokon. Ha pedig az elegancia a cél, válassza a prégelést. Segítségével fémes csillogást adhat a nyomtatott anyagoknak, amelyek különleges megjelenésükkel tovább emelik a prémium érzetet.

Ajándékok

Lepje meg látogatóit apró reklámajándékokkal a nagyobb márkaélmény érdekében! Ezeket egyedileg logózott dobozokban is átadhatja, így még esztétikusabbá és egységesebbé teheti az akciót. A dobozban természetesen remekül megfér a további eseményekre invitáló szórólap, kupon, egyéb nyomtatott anyag is.

Reméljük, tippjeink között megtalálta a rendezvényei számára leghasznosabb megoldást. Amennyiben felkeltettük érdeklődését, lépjen kapcsolatba munkatársainkkal!

További hírek

a premier nyomdában

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...