Tippek a naptárszezonhoz

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Legyen praktikus!

Hogy mit értünk ezalatt? Elsősorban a formát! Válasszunk olyan formátumot a naptár számára, amely kényelmes és optimális leendő felhasználója számára. Egy egyszerű példán keresztül szemléltetve: ha autós ügyfeleknek szánjuk a naptárat (utazáshoz), a nagy fali helyett a kisebb kártyanaptár a jó döntés. Fordítva is igaz: ha például egy olyan partnert szeretnénk meglepni, aki alapvetően irodai környezetben dolgozik, praktikus lehet egy asztali naptár, amin még jegyzetelésre alkalmas felület is van.

Legyen tartalmas!

Vannak, akik nem ismerik igazán a naptárak valódi erejét: egy szórólappal ellentétben például egész évben tulajdonosával van, változatos üzeneteket közvetítve. Számos olyan részlettel, felülettel rendelkeznek, ahova információt tehetünk: például az említett asztali naptároknál előre bekarikázhatjuk a márkánk fontos eseményeit, beírhatunk kis üzeneteket, stb. De egy fali naptárat is használhatunk kreatív célokra: akár minden hónaphoz más és más kampány leírását tehetjük, vagy perforációval ellátott kuponokat tehetünk a lapok sarkaiba. Érdemes egy kreatív grafikussal konzultálni, mert az ilyen apró meglepetéseket, izgalmas megoldásokat kedvelik a felhasználók, általuk kitűnhetünk a tömegből.

Legyen esztétikus!

A naptár nem elég, hogy felhívja magára a figyelmet és egyszer elolvassák: annyira esztétikusnak, szépnek kell lennie, hogy gazdája szívesen nézze 365 napon keresztül. Válasszon kiváló minőségű fotókat és bízza profikra az elkészítést: higgye el, megtérül a befektetés, ha a polc mélye helyett a falon, vagy az asztalokon foglalhatja el helyét a vadiúj naptár.

Mi a minőségi papírok és a további felületnemesítő eljárásokkal tudunk segíteni az esztétikai értékek növelésében: csillogó felületek, fényes vagy matt fóliák, lakkok, negatív vagy kiemelkedő domborozás is választható. Legyen bármi is az elképzelése, kollégáink segítenek, hogy közel kerülhessen hozzá! Ha felkeltették érdeklődését a fentiek, lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeink egyikén.

További hírek

a premier nyomdában

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...