Tippek a naptárszezonhoz

Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!

Legyen praktikus!

Hogy mit értünk ezalatt? Elsősorban a formát! Válasszunk olyan formátumot a naptár számára, amely kényelmes és optimális leendő felhasználója számára. Egy egyszerű példán keresztül szemléltetve: ha autós ügyfeleknek szánjuk a naptárat (utazáshoz), a nagy fali helyett a kisebb kártyanaptár a jó döntés. Fordítva is igaz: ha például egy olyan partnert szeretnénk meglepni, aki alapvetően irodai környezetben dolgozik, praktikus lehet egy asztali naptár, amin még jegyzetelésre alkalmas felület is van.

Legyen tartalmas!

Vannak, akik nem ismerik igazán a naptárak valódi erejét: egy szórólappal ellentétben például egész évben tulajdonosával van, változatos üzeneteket közvetítve. Számos olyan részlettel, felülettel rendelkeznek, ahova információt tehetünk: például az említett asztali naptároknál előre bekarikázhatjuk a márkánk fontos eseményeit, beírhatunk kis üzeneteket, stb. De egy fali naptárat is használhatunk kreatív célokra: akár minden hónaphoz más és más kampány leírását tehetjük, vagy perforációval ellátott kuponokat tehetünk a lapok sarkaiba. Érdemes egy kreatív grafikussal konzultálni, mert az ilyen apró meglepetéseket, izgalmas megoldásokat kedvelik a felhasználók, általuk kitűnhetünk a tömegből.

Legyen esztétikus!

A naptár nem elég, hogy felhívja magára a figyelmet és egyszer elolvassák: annyira esztétikusnak, szépnek kell lennie, hogy gazdája szívesen nézze 365 napon keresztül. Válasszon kiváló minőségű fotókat és bízza profikra az elkészítést: higgye el, megtérül a befektetés, ha a polc mélye helyett a falon, vagy az asztalokon foglalhatja el helyét a vadiúj naptár.

Mi a minőségi papírok és a további felületnemesítő eljárásokkal tudunk segíteni az esztétikai értékek növelésében: csillogó felületek, fényes vagy matt fóliák, lakkok, negatív vagy kiemelkedő domborozás is választható. Legyen bármi is az elképzelése, kollégáink segítenek, hogy közel kerülhessen hozzá! Ha felkeltették érdeklődését a fentiek, lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeink egyikén.

További hírek

a premier nyomdában

Színkezelés

A Premier Nyomda mindig fontosnak tartotta, hogy meg tudjon felelni a legmagasabb minőségi elvárásoknak. Ennek érdekében, a nyomda haladó szellemének megfelelően, a jövő trendjeit is figyelemmel kísérve, mindig kutatjuk mivel tudunk tovább emelni a színvonalon. Hogy a szabványoknak és minőségbiztosítási elveknek teljes mértékben meg tudjunk felelni, új minőségbiztosítási projektet valósítottunk meg...

Best Print Hungary 2016 Harmónia különdíj

Nem kisebb megtiszteltetés ért minket, mint hogy a Best Print Hungary nyomdai termékversenyen a Harmónia különdíjat CMYK kiadványunk nyerte el. A könyv célja közelebb hozni a megrendelőket a nyomdai világgal különböző anyagok és felhasználható technikák érzékletes bemutatásával így tökéletesítve az elképzelések megvalósítását. A szakmai zsűri az értékeléskor a külső megjelenés és a belső tartalom összhangját...

Világításkorszerűsítés a Premier Nyomdában!

Világításkorszerűsítés a Premier Nyomdában! 2016 újdonsága új fényt vitt az életünkbe. Stratégiai döntés eredményeképp megtörtént a nyomdát megvilágító rendszerünk teljes átalakítása. A legújabb LED-es fényforrásokra cseréltük az eddig működő fénycsöveket. Beruházásunk számításaink szerint 12-18 hónap alatt megtérül. Kb. 65%-al kevesebb energiát fogyasztunk el arra, hogy egyenletes...
,

Premier Nyomda eredményei 2016-ban

2015 egyik fontos lépését az alapterületünk növelése érdekében tettük. Immáron az egész épületet használatba vettük. Raktárunk bővült, kötészetünk új helyet kapott, gépi feldolgozásunk nagyobb teret nyert. Sikerült a termelési folyamatokat figyelembe véve optimalizálni az árumozgásokat, ezzel még hatékonyabbá, szervezettebbé tenni az egységet. Időt és rengeteg energiát nyertünk, amivel...
,

Egyszerű Termékdíj nyilatkozat kitöltés

Nálunk webes alapon, akár mobileszköz segítségével is leadhatja. Nem kell kinyomtatni, aláírni, bélyegezni, szkennelni, levélbe rakni, elküldeni! 1 perc és kész. Nyilatkozat nélkül automatikusan számlára kerül a termékdíj. Érdemes már a megrendeléssel egy időben elküldeni. Ha szeretné letölteni Word dokumentumban egy nyilatkozatot, itt megteheti: LETÖLTÉS

10 évesek lettünk 2014-ben

A 2014-es év fontos évforduló a nyomda életében. 10 évesek lettünk. 2004-ben 150nm-es helyiségben kezdtünk 1 db 4 werkes cseh nyomdagéppel. A nyomóforma még filmről készült, a kalkulációk kockás papíron, kézzel készültek. Házon belül pár alap kötészeti műveleten kívül mindent alvállalkozóink segítségével készítettünk. Kicsik voltunk, de komoly szakmai elhivatottság vezérelt minket és a hit...
Heidelberg SX 74-8

HEIDELBERG Speedmaster SX 74-8-P

Üzembe helyezték az új 8 werkes nyomógépünket, egy HEIDELBERG Speedmaster SX 74-8-P-t, amit a megnövekedett igények kielégítése céljából, az Európai Unió támogatásával szereztünk be. Célunk az átfutási idők drasztikus csökkentése és a gyártási minőség továbbfokozása.

Környezetvédelem

Mint felelős résztvevő, mi is nagy hangsúlyt fektetünk a környezetvédelemre. Nyomdánkban felhasznált papírok kizárólag Európai gyártóktól származnak. Ezek a gyárak a legszigorúbb környezetvédelmi előírások alapján dolgoznak, és ennek megfelelő tanúsítványokkal rendelkeznek. Saját tulajdonú erdőgazdaságukban, kizárólag újra ültetett fákat használnak fel. A gyártáshoz szükséges...

Pantone szín a múlté

Pantone színből áll a céglogó vagy a munka színe? Mi segítünk 4 szín colorra váltani: olcsóbb, gyorsabb, hatékonyabb. Olcsóbb: mert 4 színes gépeink vannak. Gyorsabb: mert nem kell átmosni a gépet kevert színre. Hatékonyabb: mert a gépmester nem tölt órákat a pontos szín kikeverésével. Legtöbb esetben kiválthatóak a pantone színek, alapszínekre. A meglévő Pantone színt úgy lehet CMYK-ra...

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...