Tippek a naptárszezonhoz
Két hónapunk maradt az évből! Ez egyet jelent a nyomda világában: ideje foglalkozni azokkal a termékekkel, amelyekre az ünnepi időszakban és azután lesz szükségünk. Ezek egyike a naptár: sokan nem is gondolnák, milyen komplex marketing eszközzé tehető egy kis odafigyeléssel. Mutatjuk, hogyan!
Legyen praktikus!
Hogy mit értünk ezalatt? Elsősorban a formát! Válasszunk olyan formátumot a naptár számára, amely kényelmes és optimális leendő felhasználója számára. Egy egyszerű példán keresztül szemléltetve: ha autós ügyfeleknek szánjuk a naptárat (utazáshoz), a nagy fali helyett a kisebb kártyanaptár a jó döntés. Fordítva is igaz: ha például egy olyan partnert szeretnénk meglepni, aki alapvetően irodai környezetben dolgozik, praktikus lehet egy asztali naptár, amin még jegyzetelésre alkalmas felület is van.
Legyen tartalmas!
Vannak, akik nem ismerik igazán a naptárak valódi erejét: egy szórólappal ellentétben például egész évben tulajdonosával van, változatos üzeneteket közvetítve. Számos olyan részlettel, felülettel rendelkeznek, ahova információt tehetünk: például az említett asztali naptároknál előre bekarikázhatjuk a márkánk fontos eseményeit, beírhatunk kis üzeneteket, stb. De egy fali naptárat is használhatunk kreatív célokra: akár minden hónaphoz más és más kampány leírását tehetjük, vagy perforációval ellátott kuponokat tehetünk a lapok sarkaiba. Érdemes egy kreatív grafikussal konzultálni, mert az ilyen apró meglepetéseket, izgalmas megoldásokat kedvelik a felhasználók, általuk kitűnhetünk a tömegből.
Legyen esztétikus!
A naptár nem elég, hogy felhívja magára a figyelmet és egyszer elolvassák: annyira esztétikusnak, szépnek kell lennie, hogy gazdája szívesen nézze 365 napon keresztül. Válasszon kiváló minőségű fotókat és bízza profikra az elkészítést: higgye el, megtérül a befektetés, ha a polc mélye helyett a falon, vagy az asztalokon foglalhatja el helyét a vadiúj naptár.
Mi a minőségi papírok és a további felületnemesítő eljárásokkal tudunk segíteni az esztétikai értékek növelésében: csillogó felületek, fényes vagy matt fóliák, lakkok, negatív vagy kiemelkedő domborozás is választható. Legyen bármi is az elképzelése, kollégáink segítenek, hogy közel kerülhessen hozzá! Ha felkeltették érdeklődését a fentiek, lépjen velünk kapcsolatba elérhetőségeink egyikén.
További hírek
a premier nyomdában