A hatékony szórólap ismérvei

Az egyik legnépszerűbb és legismertebb offline marketing eszköz kétségkívül a szórólap. Népszerűsége egyszerűségében, formálhatóságában és költséghatékonyságában rejlik.

Mitől működik egy szórólap?

Ahhoz, hogy szórólapunk sikeres legyen, és célba érjen, figyelembe kell vennünk különböző technikákat és trükköket. Ha ezeket sikeresen alkalmazzuk, akkor biztosan nem fog a kukába landolni hirdetésünk.

De mitől is lesz hatásos egy szórólap? A legegyszerűbb válasz, ha kellő hatást vált ki. A potenciális vásárló 1-2 mp alatt dönt a szórólap sorsáról, ezért fontos, hogy azonnali, lehetőleg pozitív reakciót váltson ki. Ezentúl fontos, hogy megfelelően célozzuk be, hogy kiket akarunk megszólítani. Az internetes hirdetésekkel ellentétben az utcán osztogatott szórólapoknál ezt nehezebben tehetjük meg. De aggodalomra semmi ok, számos lehetőség van a pozícionálásra: a megfelelő helyszínen (például, ha hölgyeknek szánunk üzenetet, olyan boltok környékén érdemes osztani, ahol megfordul a célcsoport). Emellett a design, a nyelvezet, de akár a betűtípus is mind meghatározza, hogy fiatal nőket, esetleg anyukákat, vagy akár nyugdíjas párokat akarunk megszólítani.

A lényegre!

Fontos, hogy egy szórólap lényegre törő legyen, ne vesszünk el a részletekben. Egy megkapó szlogen, feltűnő színek, képek, mind segíthetnek ebben. A tartalom korlátozódjon a termék, szolgáltatás miben létére, előnyére, esetleg árára. Ha megszereztük a figyelmet, utána már áttudjuk irányítani a potenciális vásárlót a megfelelő felületekre – akár egy QR kód felhasználásával, vagy a weboldal címével – ahol további részleteket ismerhet meg az adott termékről, szolgáltatásról.

Hol találkozunk velük?

A legtöbben nagyobb tereken, áruházak előtt, vagy a postaládájukban találkozhatnak szórólapokkal. Ahhoz, hogy egy cég hatásosabban targetáljon, ennél kifinomultabb eszközökhöz is nyúlhat.

Akár saját üzletünkben is helyezhetünk ki szórólapot több helyre, vagy a vásárlások mellé is tehetjük a zacskóba. Ez lehet egy nyereményjátékra való felhívás, vagy egy új termék promótálása. Ugyanezt megtehetjük, ha a webshopunkban történő rendeléskor teszünk egy reklámanyagot a megrendelt áru mellé. Különböző szakmai konferenciákon, céges rendezvényeken is ajánlott ismertető anyagokat adni – ez esetben, lehet szakmaibb a tartalom – leendő partnereinknek.

Szórólap fajtái

A Premier nyomdánál alapvetően kétfajta szórólapot különböztetünk meg:

  • Egy- vagy kétoldalas szórólap

A mindenki által ismert klasszikus szórólap. Nyomtathatunk csak az egyik, vagy akár mindkét oldalára, szinte bármilyen méretben megvalósítható, illetve az ismert felületkezelések – fóliázás, UV lakkozás, prégelés – mindegyike alkalmazható rajta.

  • Hajtott szórólap, leporelló

A klasszikus szórólap fejlettebb nagytestvére. Itt már lehetőség van részletesebb információk megismertetésére, nagyobb vizuális elemekre, de hozzáadhatunk perforált kuponokat is nyereményjátékokhoz, vagy akár térképet is nyomtathatunk rá. A lehetőségeknek itt csak a kreativitás és a fantázia szab határt, amiben a 12 féle hajtási mód is segítségünkre lesz. A létező felültkezelések természetesen itt is alkalmazhatók.

Mindkét esetben elmondható, hogy egy gyorsan előállítható, költséghatékony és hatásos marketingeszköz állhat rendelkezésünkre.

 

Inspirációk

Végezetül mutatunk pár inspirációt különböző típusú szórólapokhoz:

Restaurant-Offer-Flyer
Láthatjuk, hogy ez esetben a kínálat ismertetésén túl lehetőség van a QR kód segítségével asztalt foglalni.

Trifold-brochure-concept-of-art-science
Itt a hajtott szórólapra látunk egy ötletet, a kevesebb információ és a nagyobb vizuális hatás ötlete mentén.

Bi-fold-Brochure
Itt egy olyan példát láthatunk, amivel inkább egy szakmai konferencián találkozhatunk.

További hírek

a premier nyomdában

Bemutatták nyomdánkat a Mesterember című műsorban!

Sikeres vállalkozásként jól tudjuk: stabil működésünkben hatalmas szerepet játszanak megbízható munkatársaink. Az ő elégedettségük elismerés számunkra, így mindig is nagy hangsúlyt fektettünk az edukációra, munkakörnyezetünk állandó fejlesztésére, és a legelhivatottabb szakemberek megtalálására. Így tehát amikor az M5 Mesterember stábja, akik pályakezdő fiatalok számára mutatják be az izgalmasabbnál izgalmasabb mesterségeket, megkerestek minket, örömmel mondtuk igent a forgatásra.

Nyomdaipari trendek 2018-ban

Üdv 2018-ban! Évkezdéskor mindig izgalmas végiggondolni mi vár ránk az előttünk álló évben. Ebben a cikkünkben megpróbáljuk kideríteni és bemutatni, hogy milyen innovatív nyomtatási technológiák és trendek várhatóak 2018-ban a nyomdaipar és a nyomtatott termékek világában.

Megérkezett az új digitális nyomdagépünk.

Nyomdánk életében 2017 elején elindult a színes digitális nyomtatás. Korábban kizárólag ofszet technológiával dolgoztunk, de az elmúlt években akkorát fejlődtek a digitális gépek, hogy mára a számunkra oly fontos minőségi elvárások is teljes mértékben teljesülni tudnak. A két nyomtatási eljárást összehangoltuk, ami azt eredményezte, hogy már mi sem tudunk közöttük különbséget tenni.

Elindult a Printológia blog

Nyomdánk ügyvezető igazgatója és nyomdavezetője, Hlinka Károly és Hlinka Zsolt elindították blogjukat, amelyben a nyomdaipar érdekességeivel foglalkoznak. Terítékre kerülnek többek között a hazai és nemzetközi trendek, de bemutatják a legfontosabb nyomdai fogalmakat, eszközöket és metódusokat, így igazán színes és izgalmas gyűjtőoldalt kínálnak az offline tartalmak kedvelőinek. Olvasson bele eddigi cikkeikbe!

Ofszet vagy digitális nyomtatás?

A múltban kizárólag ofszet nyomtatással foglalkoztunk, ma már digitális technológiák is elérhetővé váltak nyomdánkban. Cikkünkkel szeretnénk segíteni ügyfeleink számára, hogy a két nyomtatási mód közül melyik számukra a legoptimálisabb és leghatékonyabb megoldás, amellyel támogathatjuk szolgáltatásaik, vállalkozásuk sikerét. Röviden összefoglaljuk az elérhető nyomtatási módokat.
,

A Premier Nyomda most már digitális nyomda is! (VIDEÓ)

Korábban már bejelentettük a nagy hírt, hogy nyomdánk nyit a digitális nyomtatás felé: azért döntöttünk így, mert meghallgatva a hozzánk beérkezett kéréseket, szerettünk volna segíteni a kis darabszámú megrendelések elkészítésében is. Ofszet-szolgáltatásainkhoz hasonlóan a legfontosabb szempontokat ezúttal is a minőség, a gyorsaság, a kedvező ár és az innovatív technikák biztosítása jelentik számunkra.

Premier Nyomda – egyensúlyban a természettel!

A papírgyártás hallatán sokaknak az eltűnő erdők és a környezetszennyezés jut eszébe, holott az ipar saját érdeke, hogy törekedjen a fejlődésre és önmaga fenntartására. A mai modern gyárak már szabályozottan, környezetkímélően végzik a hulladékkezelést, illetve kiemelt figyelmet fordítanak az erdőgazdaságokra. Számok: Az elmúlt évtizedek kitartó munkájának köszönhetően mára...
,

Új gép érkezett!

A 2017-es év egyik újdonsága a Premier Nyomdában: mostantól a fekvő A/4 irkafüzet is elérhető! Új gép érkezett, amellyel most már ez a fektetett formátum is elérhetővé válik. Az utóbbi időben ugyanis felfigyeltünk egy érdekes jelenségre: elterjedőben van a hagyományostól eltérő, fektetett formátum. Az oka, hogy a címek, feliratok ilyenkor még nagyobb méretben alkalmazhatóak, így még hangsúlyosabbak lehetnek...

Színkezelés

A Premier Nyomda mindig fontosnak tartotta, hogy meg tudjon felelni a legmagasabb minőségi elvárásoknak. Ennek érdekében, a nyomda haladó szellemének megfelelően, a jövő trendjeit is figyelemmel kísérve, mindig kutatjuk mivel tudunk tovább emelni a színvonalon. Hogy a szabványoknak és minőségbiztosítási elveknek teljes mértékben meg tudjunk felelni, új minőségbiztosítási projektet valósítottunk meg...

Best Print Hungary 2016 Harmónia különdíj

Nem kisebb megtiszteltetés ért minket, mint hogy a Best Print Hungary nyomdai termékversenyen a Harmónia különdíjat CMYK kiadványunk nyerte el. A könyv célja közelebb hozni a megrendelőket a nyomdai világgal különböző anyagok és felhasználható technikák érzékletes bemutatásával így tökéletesítve az elképzelések megvalósítását. A szakmai zsűri az értékeléskor a külső megjelenés és a belső tartalom összhangját...

Világításkorszerűsítés a Premier Nyomdában!

Világításkorszerűsítés a Premier Nyomdában! 2016 újdonsága új fényt vitt az életünkbe. Stratégiai döntés eredményeképp megtörtént a nyomdát megvilágító rendszerünk teljes átalakítása. A legújabb LED-es fényforrásokra cseréltük az eddig működő fénycsöveket. Beruházásunk számításaink szerint 12-18 hónap alatt megtérül. Kb. 65%-al kevesebb energiát fogyasztunk el arra, hogy egyenletes...
,

Premier Nyomda eredményei 2016-ban

2015 egyik fontos lépését az alapterületünk növelése érdekében tettük. Immáron az egész épületet használatba vettük. Raktárunk bővült, kötészetünk új helyet kapott, gépi feldolgozásunk nagyobb teret nyert. Sikerült a termelési folyamatokat figyelembe véve optimalizálni az árumozgásokat, ezzel még hatékonyabbá, szervezettebbé tenni az egységet. Időt és rengeteg energiát nyertünk, amivel...
,

Egyszerű Termékdíj nyilatkozat kitöltés

Nálunk webes alapon, akár mobileszköz segítségével is leadhatja. Nem kell kinyomtatni, aláírni, bélyegezni, szkennelni, levélbe rakni, elküldeni! 1 perc és kész. Nyilatkozat nélkül automatikusan számlára kerül a termékdíj. Érdemes már a megrendeléssel egy időben elküldeni. Ha szeretné letölteni Word dokumentumban egy nyilatkozatot, itt megteheti: LETÖLTÉS

10 évesek lettünk 2014-ben

A 2014-es év fontos évforduló a nyomda életében. 10 évesek lettünk. 2004-ben 150nm-es helyiségben kezdtünk 1 db 4 werkes cseh nyomdagéppel. A nyomóforma még filmről készült, a kalkulációk kockás papíron, kézzel készültek. Házon belül pár alap kötészeti műveleten kívül mindent alvállalkozóink segítségével készítettünk. Kicsik voltunk, de komoly szakmai elhivatottság vezérelt minket és a hit...
Heidelberg SX 74-8

HEIDELBERG Speedmaster SX 74-8-P

Üzembe helyezték az új 8 werkes nyomógépünket, egy HEIDELBERG Speedmaster SX 74-8-P-t, amit a megnövekedett igények kielégítése céljából, az Európai Unió támogatásával szereztünk be. Célunk az átfutási idők drasztikus csökkentése és a gyártási minőség továbbfokozása.

Környezetvédelem

Mint felelős résztvevő, mi is nagy hangsúlyt fektetünk a környezetvédelemre. Nyomdánkban felhasznált papírok kizárólag Európai gyártóktól származnak. Ezek a gyárak a legszigorúbb környezetvédelmi előírások alapján dolgoznak, és ennek megfelelő tanúsítványokkal rendelkeznek. Saját tulajdonú erdőgazdaságukban, kizárólag újra ültetett fákat használnak fel. A gyártáshoz szükséges...

Pantone szín a múlté

Pantone színből áll a céglogó vagy a munka színe? Mi segítünk 4 szín colorra váltani: olcsóbb, gyorsabb, hatékonyabb. Olcsóbb: mert 4 színes gépeink vannak. Gyorsabb: mert nem kell átmosni a gépet kevert színre. Hatékonyabb: mert a gépmester nem tölt órákat a pontos szín kikeverésével. Legtöbb esetben kiválthatóak a pantone színek, alapszínekre. A meglévő Pantone színt úgy lehet CMYK-ra...

Termékdíj 2012-től

A 2011-ig érvényben lévő termékdíj törvény 2012-01-01-től megváltozott. A kötelezettség az első gyártó-forgalombahozót terheli. Törvényi előírás, hogy megrendeléskor ügyfeleinknek nyilatkozni kell, ha a megrendelt munka termékdíj köteles. Ha nem, nyilatkozni ebben az esetben is szükséges, hivatkozva, hogy a kiadványon, annak teljes nyomtatott felületére vetítve legalább 50%-ban nem gazdasági reklám terjesztésére...